Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Å Koko!!!!
    Lycka till med allt nu!!!

*superbamsekramen till dig!!!*

• sweetstreet

Och förreesten FruLLAn!
    Har ju totalt glömt bort att gratta dig!

Men nu gör jag det med stor pompellipom!!!!

Tyvärr har de inte glögg här på min arbetsplats. Jävligt dålig stil tycker jag. De borde sälja det i kafeterian tycker jag!!!!!
    Men jag skålar glatt i kaffe eftersom det är det jag sitter här och slurkar i mig!!! :)

Skåååååååååååål!!!!!!!!!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Varför hoppas man så inihelvete mycket varje gång innan det är BIM??????
    Och jag FÖRSÖKER verkligen intala mig att det inte gör något om det inte blev något denna gången heller. Och jag FÖRSÖKER verkligen ställa in mig på att det inte är enbart glöggen som kommer lysa röd hos oss i helgen. Man intalar sig att man har inga som helst symptom, mer än de typiska Röda-faran-symptomen som man har varje månad. Och ändå, ändå sitter det där lilla lilla hoppet där som ett litet dunfjun i skallen och liksom viskar (nästan så tyst att det inte hörs utan mer känns; likosm lite "kittligt" i örat) att "kanskekasnkekanskekanske".

Jag HAAAATAR det!!!!!!!!!

Kan man int bara stänga av den där lilla fjantiga hopprösten!!!!!!!!!

För jag VET att jag kommer bli såååå besviken denna gången trots att jag ju i stort sett redan nu inser att man är lika ogravid som en nyfödd kattunge!

GRRRRRR!!!!

• sweetstreet

Tur att ni finns här säger jag bara.
    För nästa vecka vet jag en som kommer vara mantelberoende...

• sweetstreet

Men usch varför blev jag så himla deppig nudå????!!!!

Det var inte meningen. Var inte alls riktigt såhär deppig förut idag.

Kanske något skumt med kaffet?????

• sweetstreet

Äh, jag pratat ju ändå bara med mig själv just nu så jag tror jag ska gå och få ut mina aggressioner på jobbet istället kanske.

Tittar in igen senare ifall humöret kanske blir lite bättre.

• sweetstreet

Muggles!
    Wow tycker dt börjar sniffa plus igen här....! :)

Och det är INTE om mig... :(

Men som sagt det låter som om du med din låååånbga lista på "galna" symptom kommer att se ett fett plus i rutan på teststickn i helgen!!! :)

• sweetstreet

Kanske ska man skaffa en hel så´n där vitlöksfläta och hänga på dörren?????

• sweetstreet

Med lite röda band och kasnke lite glitter kan det ju gå för en ovanlig juldekoration?!?!?!?? ;)

• sweetstreet

Min symptomlista är typ superkort.
    Tyvärr :(

Sweets symptomlista:
    ??????
    ev lite spänningar i brösten (men de känns PRECIS som de spänningar jag alltdi brukar få innan räda tanten kommer o hälsar på. Surt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???