• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Roseroot - kan det va nåt? Det tycker jaag var ett bra namn.

FruLlan rider in i natten - akta svansen bara!! Och hoppa GENAST upp på cykeln sen, annars har vi hunnit till Malmö innan du e klar med hubbien!!

Lycka till med aftonens utspel ni andra horny ladies, själv ska jag bestiga berget i afton så att säga. Har gnuggat bävern så nu e man laddad

Ha det! (Nej fruLlan jag har inte testat, dom hade inte tid med mig där idag... )

• Jessie76

Tjeeeeeeena galningar!

FruLlan, man ska stoppa in sn*oppen i bävern, inte för då får man ont i halseeeen Trodde du kunde detta vid det här laaget? *suck* att man ska behöva informera om ALLT
    Är inte bisolvon bra mot förkylningar? Whisky annars - håll för snoken å häll fort som fan

Jag har pratat med MVC idag, och hon trodde inte att jag kunde vara gravid eftersom jag tagit en test och den visade neg. Och det jag känner i livmodertappen och i brösten (kliar-ilar typ...) kan var ägglossning?? Men då har jag fått ÄL direkt efter mensen.... Är inte det konstigt?
    Förlåååååt om jag tjatar om mig själv bara, men jag vet inte vem jag ska prata med....
    Cicci - jag har försökt förklara att man känner sig konstigt kissnödig när man är gravid (kommer ihåg det nu när det känns så...) - det är som att kissnödighetskänslan sitter just innanför magen åsså är man kissnödig hela tiden - är det så för någon gravid här?

• Jessie76

Men jag har den nästan hela tiden! Svinkonstigt

• Jessie76

Men Cicci, om du luktar hästskit - är det inte så att fruLlan har förvirrat sig till din håla? Eller du till hennes? Eller hur blir det nu......*kliar i huvvet igen*

Jag är kissssssssnöööööööööödig
    Less blir jag

Ska köpa en test till och visar det inget så....................hehe dricker jag spriiiiit i mängderrrrr

• Jessie76

Och nu kavlar du upp ärmarna FruLlan så kan vi ta en svängom du och jag - på lappvis

Kom an då tunnis! Har du nå krut i spagettiarmarna???

• Jessie76

Heeeeeeeeeeej bejbz!!!
    Jag vet int när jag ska ÄL:a men he kom väl så småningom...
    Jag har ju vart så konstig så jag ger mig fan på att jag redan haft kläckning

Inga bejbizar är det iaf, så jag sätter mig väl tillrätta bakom FruLlan på tuktuken eller nåt - whatever

Mina grejjer som jag beställt (bl a en kanin ) har kommit så jag ska hämta dom strax.
    Haha, jag beställde en spray som ska fördröja utlösning så vi kanske får liiiite längre pleasure nästa gång

• Jessie76

Synd koko - riktigt tråkigt
    Innan årsskiftet brudar! Nu jäklar blir det åka av!!
    Om jag inte blir befruktad innan året är slut så kan jag inte fortsätta försöka, eftersom vi ska till Indien 19 nov nästa år... Tråkigt

• Jessie76

Jag har beställt en kanin, nå filmer, en spray som sagt och ett sånt där finger *hehehe* som man kan ha i handväskan *snålvattnet rinner och Jessie blir lite flammig i fejjan*

Med frakt betalade jag runt 1200 tror jag. Och då är det "senaste modellen" på kaninen....

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad jag längtar hem

• Jessie76

Nää, men jag kommer inte in på hotmail så jag kommer inte ihåg vad det hette.
    Tror att jag klickade in på nån sida från Aftonbladet..... Stod nåt om Kama Sutra å grejjer.
    Men jag återkommer när jag kommit in på mailen, för där har jag bekräftelsen.

En vibrerande grej som är som ett finger och helt ljudlös ska den vara (inte så troligt om den vibrerar, men förhoppningsvis låter den inte såååå mycket - man är ju inte Nenne )

• Jessie76

Grattis Vic80!! Fan va kul!

Lycka till alla andra - jag fick till det igårkväll men jag undrar om det var "för sent"... Jag testar ju inte ÄL så.... Men vaffan det går som det går

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???