Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Pepparkakorna (köpta på ett varuhus i Japan - äkta "Annas"! ) tog slut på en kvart! :)

Och Lapinette - jo, de verkar gilla sprit, men i labbet är det faktiskt tjejerna som är mest alkohol-orienterade... Det var iallafall mysigt med _någonting_ som påminde om svensk jul! :)

• Storasystern

Sweet, de super ner sig själva så bra utan min hjälp... ;)

• Storasystern

hej hej på er! *vinkar från Japan* Jag har så mycket att göra att jag snart kräks av utmattning. Alltså har jag inte hunnit vara här på ett tag.
    Men det har minsann hänt grejer medan jag varit borta! 2 plus!!!

Jättegrattis Jessie och lollan! Hurra hurra! (erkänner villigt att jag är lite avis... :( )

Jag ska snart få åka härifrån - och tur är väl det för jag står inte ut längre, så nästa vecka nån gång finns jag på svensk mark igen!

Koko: Du kan lägga till din lista att jag och mannen försökt sen i juli

• Storasystern

Snart så, GRATTIS!!! Här är man borta ett par dagar, och så smäller det! Hurra!

Jag är äntligen hemma från Japan igen och har alltså lite "normalare" arbetstider. Skönt!

Lapinette, sorry, híttade inte din pappa...

Jag vill gärna har bilder från mötet jag med (om jag får)! Hade gärna varit med om jag kunnat, men jet-laggen var inte att leka med... Jag finns på mail stora_systern@yahoo.se
    Å så vill jag gärna vara med på nästa träff förståss! Har ni bestämt datum??

Jag ÄL på nyårsdagen nästa gång. Bakfyllesex... Weeelll, inte min favorit, men mannen blir nog glad! :)

• Storasystern

Snart så, när plussade du? Som vanligt är jag lite avis förståss, men jag får "ge igen" genom att dricka massor av glögg, vin och champagne hela december! ;)

• Storasystern

Snartis, Nu är jag hemma för ett par månader iallafall... Sen verkar det bli Japan igen... Suck. Men säker är det inte förståss. Hoppas att jag hinner bli gravid först bara, det var så j-la frustrerande att sitta på andra sida jorden och ÄLa och veta att det inte ens går att _försöka_ den månaden.

Lapinette, har du fortfarande inte fått tag på pappa? Jättetrist ju! Du får följa med mig på nästa vända dit och leta! ;)

Frullan, vad jobbigt med allt gyn-strul. Men om din mamma är opererad för endo, var det före eller efter din födelse? Om det var före så är hon iallafall levande bevis på att det går att bli gravid efter op!!!

• Storasystern

Mindre, tack för bilden! Jag mailar över en bild imorgon, måste stressa vidare nu... Blä!!!

Fram för mera plus i tråden! Vem är nästa med BIM???

• Storasystern

Snart så och Skärgårds, även om jag avundas er era plus så verkar symptomen inget vidare... Kan man beställa en graviditet á la Cicci??? ;)

Muggles, kan du maila mig länken och lösenord på stora_systern@yahoo.se? Jag ska maila en till mindre, eller ska jag maila den till dig.

• Storasystern

Muggles, beklagar det kryptiska meddelandet, frågan var om jag skulle maila _bilden_ till dig eller mindre?
    *korkad syrra*

• Storasystern

Tack muggles, nu har jag lagt upp en bild!

Tack Skärgårds, just nu önskar jag mig en graviditet, av valfri sort, bara det funkar nån gång!!!!! Desperat? Vem? Jag? Nääääää....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???