Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Godmorgon
    UNDERBART
    att logga in och läsa en massa underbart skricnack
    mycket trevligt. Bra jobbat tjejer! ganska otroligt många inlägg....hur desperata är vi egentligen

page: tack för tipsen att bli gravid jag tror att alla är mitt i prick...känns bara LITE svårt att vara 17 och knuä'lla runt igen...

nåja.

Usch min fina molvärk jag hade har gått över
    så inga symptom...utom den vanliga en vecka före mens aggressivitetn... så allt är precis som vanligt

det är bara att inse att det inte tog denna månaden trots atta resor fram och tillbaka för lite 6...FAN!

Blev livrädd när jag läste iuinlägget om acetylsalicylsyra, jag har ju ätit magnecyl, kan det vara därför som ägget inte fäster.

för jag har kommit fram till att det är så det är i mitt fall. ägget blir nog banne mig befruktat. men det fastnar inte. Hur lyckas man med det? ska man käka klister eller?

usch hopplöst.

Jag är dessutom övertrött. Har bara hunnit sova 6 timmar i natt. blev kvar till 21.00 igår vilket är lite sent eftersom jag började 6.30... jag vill ha jul nu!

kram på er alla
    och hoppas att eden och lapinette INTE fått mens!!!!

• nu är jag fruL

vad faaan betyder "skricnack"
    ja inte vet jag vad jag menar men jag menade att det var KUL i alla falla

hmmm

morrn mindre

• nu är jag fruL

usch jag vill inte ens tänka på BIM blir bara ännu ,mer stressad och deppig.... näe jag berättar om BIMnär jag känner för det...men alla gör ju som de vill.

men jessie för din skull gör jag min egen BIm lista Hoppas det duger med bara mig
    BIM mellandagarna eller nyår... rosenroten har gjort cykeln lite skev

mindre: hmmm då är vi på samma planet vad det gäller leksaker... ska köpa min första så fort jag får tid

hmm snartis vad bvar nr 8 på listan?

• nu är jag fruL

jag känner mig så himla utanför när alla bara pratar symptom

• nu är jag fruL

klart att ni ska prata symptom jessie
    självklart.
    jag är bara lite avundsjuk, mensdeppig och känner mig utanför

men med det menar jag INTE att nu inte skall prata ändå...ja´g ville nog bara mest höras

ihhhhh
    vad läskigt med sån otrolig värk i rattarna
    Vilken tur att man bara har små ynka russin

• nu är jag fruL

OCH ingen gravvärk i dom...

• nu är jag fruL

hejsan mindre gumman
    jag vill jätte gärna prata med dig
    men jag har så otroligt mycket jag måste få klart nu innan jul.
    Så jag skickar bara en puss

10 timmar övertid på 2 dagar är det normalt?

puss

puss till er andfra också

• nu är jag fruL

Hallåååååååååååååååååååååååååå

hejsan alla mina älskade trådisar!
    Hur mr ni

GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING på er alla!!!!!!!!!!

jag har inte hunnit läsa ikapp det ni skrivit de nästan tv veckorna jag varit borta. Frgan är OM jag kommer hinna läsa ikapp någon gång...
    men men

Hoppas alla mår bra
    jag har saknat er

• nu är jag fruL

mindre förresten'
    Fyyyyyyyyyyyyyyy vad trist med mensen Faaaaaan att hon inte kan hålla sig borta!
    'och samma sak för dig nenne...fast du har fortfarande hopp om något annat eller

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???