När märker man av att man är...GRAVID???
pirr, tråden kan vara väldigt aktiv på helgerna...många BIMar denna helgen :)
pirr, tråden kan vara väldigt aktiv på helgerna...många BIMar denna helgen :)
SPECIELLT om man vet att man inte får gå på toa, JAG vet :D
välkommen till babyverkstaden Pirr hahahahah
hmmm vad ska jag skylla på då?
du sköter dig bra muggles, fina monologer :)
Så länge det är brunt så är det plussitivt!! Håller tummarna för dig
hallå tjejer,
Shit vad ni har skrivit under helgen och idag. Har suttit i möte hela dagen och nu läst igenom allt.
Koko: Gud vilken stark människa du är!! Stor eloge till dig för att du är så possitiv efter allt du genomgått. Jätteskönt att allt har gått bra under op och att du mår bättre nu. Jättekram till dig
Muggles: Jättegrattis!! sa vi inte att det luktade pluss om dig? :) Du skrev att det inte har sjunkit in än och tro mig det tar några dagar. Tror knappt att det är sant för mig heller ibland hahahhaha
AM: Jätteroligt att du tittar förbi :)
Kick´n är mitt pyre i magen, såg att du undrade.
Till alla andra som fått den eländiga mensen FAAAN!! Tyvärr är det bara se det plussitivt att ni får SEX nästa ÄL. Min kära sambo vågar knappt röra mig nu för tiden hahahaha
Frullan: Skönt att se att man är saknad! Puss på dig
En liten uppdatering från mig: de värsta symptomen har gett med sig *skönt*. Nu bråkar brösten och lite molvärk i magen när jag är hungrig och efter jag ätit. Flytningarna blir bara värre och värre *äckligt*
AM, tackar tackar :)
Morron,
Hahahaha sweetie du är inte klok, men du har så rätt!! boobsen har växt lite och blivit mkt mer fylliga :D Silicon släng er i väggen, babyboobs är det som gäller *asg*
Mindre, Tryck upp böjjstickan under näsan på honom och hoppa sedan på honom
Var det inte ganska skönt att ändå få det bekräftat att du hade hade ÄL när du trodde?
vänta du bara muggles hahahaha
Jag tycker oxå 1500 är helt ok, vi kommer helt klart att göra det.
Lite orolig är jag för kommer ju inte få göra nått VIL innan v11 då inskrivningen är. Cicci du kommer ju ha gjort 2st så då behöver du inte vara lika orolig.
hej kokos, blev du fin i håret hos frissan? Är du på jobbet eller hemma?