Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

usch vad trist Frullan, får du inte ens åka hem tidigare på fredagen?
    Håller med din man, dagarna innan jul är helt klart bäst.

• Snart så....

Är projektet så "viktigt" att du inte ens kan få vara hemma i mellandagarna?
    Alla behöver få vara lite lediga och umgås med familjen, speciellt du Frullan!! Du har ju varit borta hela hösten...

• Snart så....

Näää det har inte riktigt sjunkit in än att det är jul på söndag. Har bara köpt EN julklapp hitills hmmm avancerad shoppning på fredag hahaha

När ska du börja med hormonerna koko?

• Snart så....

eller har du redan börjat?

• Snart så....

attans vad skönt, nu är du verkligen med i svängen med att få bra hjälp. sa dom nått om att du kommer reagera mkt på första sprutan?

Japp det var jag som frågade om håret :D lila? Men du är ju mörk nästan svarthårig?

Ska bege mig ut och inhandla alla julklappar på fredag, har redan spanat in vad de flesta ska få så det borde gå hyggligt fort :)

• Snart så....

det låter coolt med lila slingor :D

Ahhh sitter och svettas hejdlöst på julafton samtidigt som ju skriker på alla och sen börjar gråta. OJOJOJ hahahha

Förlåt koko såg det bara framför mig

• Snart så....

är din sambo förbredd? :D :D
    *står med tabletterna i hösta hugg*

• Snart så....

ang matfrågan, det är mkt mat som man inte får äta och som jag iallafall inte brukar äta typ lever, pateer, massa insjöfiskar, blodigt kött mm
    Så för min del löser sig det ganska bra, ska dock kolla upp lite olika ostar osv.
    Annars lever jag som normalt och äter vitaminer.

• Snart så....

men Mindre varför åker du inte hem tidigare och sätter på honom?

• Snart så....

just det frullan, vinet är mkt svårare att vara utan
    Tur att alkofria glöggen är god :D så man får dricka nått som påminner om vin hahaah

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???