Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag vet hur det är att inte orka.
    Jag tyckte att vi skulle ha 6 på 3.e dagen efter böjen också men varken maken eller jag kunde hitta minsta motivation. Ibland orkar man bara inte.
    jag förstår. Men det hjälper ju inte i din situation.

• nu är jag fruL

Sweetan
    Men KLART vi måste hålla ihop vi äggletare
    jag vet ju som bekant precis hur du känner dig. Det är många gånger som din och andras omtanke om mig varit det enda som hållit mig ifrån att bryta ihop totalt.
    det är vad tråden är tillför gumman.

Synd bara att du är så långt bort annars kunde du ta dig en våffla med oss på söndag och deppa järnet live

men glöm inte att vi alla här (nästan) har varit precis lika desperata och deppiga. Fy faaan jag kommer alltid komma ihåg den här perioden som berg och dalbanan...

och lätt till tårar och känslig... Hallåååååå
    you are talking to the drama queen

• nu är jag fruL

Visst ni KAN ha missat det för att det var super tidigt MEN jag tror att det max kom dagen innan du bröjade testa och då släppte det säkert dagen efter och vipps så kan ni ha träffat det !
    Tänk på att det kan ta lite tid innan det släpper!

• nu är jag fruL

sweet:
    jah vet alla upp och nergånga är hemska.
    ihhhh jag ryser när jag tänker på det.
    MEN hur förhindrar man att det blri så.... jag vet faktiskt inte...

tyvvär har jag inga råd, jag är en analytisk människa som intekan låta bli att analysera, ställningar osv och föra statistik...

• nu är jag fruL

Nenne
    Ohhhhh vad jag känner igen mig i hur du tänker. Jag vägrade också att acceptera att det var totalt kört när mensen kommer så jag tog till och med grav test. För hur ska man veta. För som sagt har ju vissa mens under grav.
    Så det FINNS ju en chans.

Har du några andra symptom? Är mensen lika riklig som vanligt, samma färg ?

usch jag känner så för er och er desperation... inte många dagar sen jag var där själv.
    att det skulle bli sån här kaos att försöka får barn hade vel ingen fattat...

• nu är jag fruL

Näe vad trist
    ska ni överge tråden ....

Är det verkligen den som skapar stressen? Jag vet inte riktigt ...
    Visst jag kände mig också stressad över att alla andra plussade men inte jag. men samtidigt så tyckte jag aatt det var skönt att ha någonstans att ta vägen med sin stress och oro. Jag hade nog varit ännu mer stressad om jag inte vetat att andra också kämpade.

Men alla är olika.

men vi kommer sakna de som lämnar

• nu är jag fruL

BRA flickor

puuuuh sjunker tillbaka i fåtöljen....

Mitt inlägg blev försenat av ett telefonsamtal så jag såg att det kom lite inte så adjö aktiga mail innan mitt landade i korgen.

Men jag förstår er...kände samma sak vid FLERA tillfällen. Så jag har INGEN rätt att säga åt er att inte lämna.

men vem faaan har anklagat mig för att vara rationell

INGEN!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

jag fattade inte ens mitt eget inlägg

• nu är jag fruL

he he he
    hängkukar

Me like
    fast inte när de hänger...

eller joooo
    då är dom så söta

• nu är jag fruL

håller helt med dig nenne
    jag är så enormt snopp fixxerad
    Finns det något skojigare eller mysigare än en snopp?????

ihhhhhh nu vill jag åka hem

fast jag är även totalt tutt fixerad men det är en HEEEELT annan farsination. jag vill inte klämma på dom eller så utan bara farsinerad. kanske för att mina är russin små...

nåja

men snopppar

Wooooooooooooooooooooooooooooow
    vilken kul pryl

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???