När märker man av att man är...GRAVID???
DET problemet har man inte och som jag äter så kommer jag inte få det heller.
men om du är orolig page, gå till en vårdcentral, de borde absolut kunna hjälpa till.
DET problemet har man inte och som jag äter så kommer jag inte få det heller.
men om du är orolig page, gå till en vårdcentral, de borde absolut kunna hjälpa till.
muggles
vad glad att du i allafall GJORT NÅGOT den här veckan
jag har inte fått ett smack gjort
är bara så trött och less och har för lite att göra villket får mig att inte göra något alls...
ihhh
har bokat om min biljett och drar hem tidigare. Har insett att jag inte kommer börja jobba så här sent om jag inte gjort något på hela veckan...
snart ska jag ta och bege mig hemåt till staden igen. Faaan vad skönt det ska bli. Jag är så trött så jag knappt orkar sitta upp. Undrar om det är graviditet eller förkylning...eller en kombination. Vem vet.
Men vi ses på söndag. OM jag inte kommer av något skäl så hör jag av mig. Jag har ju iallafall tre nummer att ringa...
men jag troooooooooooor att jag dyker upp.
i helgen ska jag ta ett till grav test kanske redan ikväll...för visade det förra fel så kan jag ju dricka vin i kväll
tror inte det dock...
puss på er och hoppas att alla får en super helg utans mens men full av böjar aladåber och befruktande seeeeeeeex
puss och PLUSS!
hejsan hejsan'
TACK för igår tjejer! LIKA trevligt som vanligt, men vi saknade lilla snartisen. Men nästa gång...
Bra jobbat med våfflorna cicci
grattis till ägget sweetan, skam den som ger sig, ihärdig vinner, verkligen.
Men fy faaaaaan vad jag mår illa idag. Måde riktigt illa igår kväll och kunde knappt äta middag. Nu efter frukost mår jag pyton
dessutom så är jag så trött så jag knappt orkar sitta upp...
usch vilken dålig dag. Faaaaaan jag vill inte må illa, allt annat utom det. men det är ju bara att hoppas att det gr över till resan...
annars blir jag tokig.
usch
rap
fyyyyy
kram
frulLan
kokos gumman
lider med dig
förstår att det känns jätte jobbigt, särskilt när alla runt er verkar vara gravida. Skulle själv deppa då.
MEN eftersom ni har en plan och den är BRA och troligen kommer fungera så får vi lov att härda ut. Ja jag skrev VI för här kämpar vi tillsammans serru! Och jag förstår att det känns öken att bara vänta och fördriva tid. MEN om allt fungerar som planerat så kommer ju endon verkligen att torka ut efter detta halvåret och grav osv. Så då kommer du slippa massa mensvärk osv senare
återkommer
här kommer fortsättningen fick lov att prata lite...
Så kokos jag vet att det är slöseri med tid och att det känns fördjälvigt men de kommer bli bra tror jag.
OCH se det som så DU får dricka vin och öl just nu. Tänk påsksnapsen mmmmmm
dåligt i kow men puuuuuussss
snartis skönt att det känns lite bättre nu. Fy vad härligt. och jaga sös för allt vad tyget håller!!!!!
Näe vet inte om det är någon särskild mat som gör det...
semptemer: när är BIM
snartis
RING igen och skäll. det var fanimej det värsta!!! Nu får dom ge sig. Och det ÄR akut dom får minsann lov att ge dig en akut tid. Ring och bråka du behöver svar!!!!
du MÅSTE få komma dit den här veckan. Ring nu till andra avdelningen och fråga var remissen är. Gråt och skrik om det behövs, men tala om hur orolig du är och att du MÅSTE få komma den här veckan. överdriv din oror. Men du måste gå dit. Sen ringer du igen i morgon och tjatar tills du får en tid den här veckan. Berätta att du är orolig. Du måste
stå på dig gumman!!!!!!!!!!
Det är helt sjukt men det verkar vara så det fungerar i svensk sjukvård, överdrig för är du inte på gränsen till dödssjuk så får du inte komma.
och jag tycker att du gått med din blödn ing länge nog. NÄE NU är det dags för dig att gå dit. Om inte DU ska ha en akut tid, vem ska då ha den
buss på
september, det låter misstänkt håller tummarna
det gör jag även för lapinette och sweetan som jag tycker står på tur. hoppas hoppas hoppas självklart för er alla
själv har illamåendet lagt sig lite så jag tror helt enkelt att man inte ska äta
men jag ÄLSKAR ju mat och blir knäpp utan
hur ska det här gå?????
Hejsan AM kul att se dig igen
TACK joooooo jag är gravid
Mot alla odds känns det som. jag hade ju nästan gett upp och såg fram emot en liknande op som koko MEN så...ja jag kan inte fatta det.
Hmmm jag har inte fattat det där med veckor och prylar, men sista mensen 2.a dec så jag tror att jag typ är i 6e veckan...eller 5.e...ja jag vet inte.
jag tror att jag ska gå till Mamma mia på söder. Jag har tid för inskrivning och VUL. Jag vill ju göra VUL eftersom vi ska till Afrika i 3 veckor och jag vill se att allt är bra innan vi åker.
Men samtidigt så har jag en ny fundering på sös barnmorskor i barnängen. Går man hpos dom får man förtur till förlossning på sös och jag vill gärna föda där. Men ähh vi får se. mamma mia känns dock mycket bra.
Som sagt jag har inte fattat alls än. men med illamåendet så kanske jag fattar snart. Nu känns det bättre dock och jag har ätit lunch
snartis BRA att du bokat VUL MEN!!!!! ring till sös i morgon bitti och skrik du SKA dit den här veckan !!!!
Du ska ha det där special Ultraljudet så det så!!!
Jobba på!!!!!