• A:s wife

SNÖKAOS

HÄr i Stockholm (förort) går inga bussar. jag fick gå en halvmil hem från jobbet. min kille är fast inne i stan, han kan inte ta sej hem. Bussarna står tvärs över vägen i varenda rondell och liten backe.

men men, vad kan man göra? le och var glad, det är det enda sättet att inte ödsla energi på något man inte kan påverka! =)

blablabla
    på SL:s hemsida står det nu att samtliga bussar i hela norrort och delar av innerstan är inställda pga väglaget, och tåget har kraftiga förseningar. min sambo sitter fast på tåget i en tunnel och kommer inte hem. vet inte om/när tåget kommer loss. och han kan ju inte ta sej hem från stationen eftersom det inte går nån buss.
    men men, nn gång kommer han säkert hem, stackarn. och stackars alla andra oxå...

övik070714
    hoppas du hinner läsa detta innan du åker från jobbet!
    tågen verkar också stå still, mellan centralen och karlberg sitter min sambo fast. han vet inte när han kommer hem till sollentuna.
    bara så du vet.

Min sambo kom tillslut hem sen, bara 4,5timmar efter att han slutat jobbet. Värre var det för en kollega fick jag höra här nu på morgonen. hon och hennes man kom hem halv 2 inatt. se satt i bilkö mellan norrort och söderort. hon var måttligt glad.

Svar på tråden SNÖKAOS