• Engäst

SNÖKAOS

Herregud...i Gästrikland råder det kaos. Hur har ni det?

• Svar på tråden SNÖKAOS
  • Sofia08

spööregn och 3 grader i Estockolmo...Ingen snö än, men det skulle tydligen bli frost i natt och de varnar för halka. Brrr...erat väder kommer väl hit förr eller senare..

• Swedie

Här är det 20 grader och sol! Bor i USA :-X Men nu saknar jag Sverige lite grand!!

•  bruden från småland

här i småland (kalmartrakten) är de 8.7 plusgrader och regn, dom hotar med ishalka imorn funderar på att byta till andra däck..

•  bruden från småland

ps hellre snö än detta eländiga regn och rusk de har vräkt ner hela dagen mörk och grått är de oxå DS

• Marskatt

Rapport från södra Dalarna: ett par minusgrader just nu, o vi har fått närmare 4-5 dm snö under dagen. Har inte blåst så hårt som SMHI gått ut o varnat för, men det var plusgrader o VÄLDIGT tung snö när jag o barnen var ute o skottade på em.

• ninjan

i österbotten i finland är det -4 grader och snöstorm!

• amira

duggregn och ca +5 grader på västkusten

• Junibrud -07

hej hej
    bor i malmö
    regn och 14 plus idag, undrar om det någonsin skall bli kallare. snön är nog en bit bort ännu.
    jonna

• silvera

Marskatt
    Menar du verkligen 4-5 dm?
    Alltså 40-50 cm?
    Oj...ja, då förstår jag att det är tungt att skotta...

• maljor

här i gävle ser det ut som träden ska blåsa bort och alla småfåglar försöker febrilt hålla sig kvar på grenarna... har stormat hela dagen men spöregnet har bytts ut mot piskande snö...

Svar på tråden SNÖKAOS