SNÖKAOS
Herregud...i Gästrikland råder det kaos. Hur har ni det?
Herregud...i Gästrikland råder det kaos. Hur har ni det?
Längtar...
Jag ska till Högdalen så det låter kanon! Här i Gästrikland är det 3-4 dm snö och kallt som attan!
Jippi!! Äntligen kommer snön och snart får man ta fram glöggen!!!
Ingen som befinner sig i Uppland och som har en bra väderleksrapportering...??
Här i Ösmo, Nynäshamn, har det slutat snöa
Men jag myser inne med årets första julmust! ;-D
Hurra här i Västergötland har det snöat på förmiddagen och där jag befinner mig just nu är det så himla mysigt! Blåser som sjutton men jag är ju inomhus...
HURRA för snö!!!!! (Går väl för mig att säga så som bor i lägenhet och inte pendlar... iåf...)
de första blyga snöflingorna dalade sakta från örebros himmel igårkväll. =)
Blä! Här har alla decimetrarna med blötsnö som kom igår frusit till, rejält! O inte har de varit särskilt duktiga på att röja undan snön i tid. Hoppas inte stackars V70:n gick sönder någonstans undertill när jag körde sonen till dagis i morse... Blåser gör det också. Men det är i alla fall väldigt vitt o fint ute, o solen skiner!
Var precis och hämtade min bil från verkstaden där de bytt till vinterdäck! Kan säga att det var bra planerat för S-HT va halt det är ute!!
Det har snöat/regnat hela dagen här i Sthlm och nu fryser det på!! Riktigt halkigt! Iofs lite kul också! Gillar att sladda!
Tro det eller ej, men nu har det snöat hela dagen i Skåne. Och jag som fortfarande har sommardäck. Var lite orolig när jag körde från jobbet idag...
förstår inte paniken alla människor får varje vinter... att det ska vara så svårt att få vinterdäck pålagda på fälgen något tidigare än sista oktober vore ju kanske bra *läst tidningen* Vintern kommer ju lixom inte som en överraskning i Sverige