Inlägg från: nångångså... |Visa alla inlägg
  • nångångså...

nån som vill hänga på?

Hej!

Jag har nyss skrivit i 5-kilostråden men är gärna med här också! Har omkring fem kilo (kanske några fler) som jag vill gå ner, och har väl fått väck ett på en dryg vecka. Försöker träna så mycket jag kan och äta bra. Byter ut ett mål mot naturdiet några dagar i veckan och räknar points. Lite hopkok av allt möjligt alltså.

Känns lättare att hålla motivationen uppe om man kan hänga lite på ett forum med fler som håller på!

• nångångså...

Hej!

Helgen har väl gått sådär... Men min plan är ju också att vara lite striktare under veckorna och ganska tillåtande under helgerna. Det blev en hel del vin och mat, men samvetet är ändå ganska bra eftersom den gångna veckan var hyfsad plus att jag tränat fem pass. Imorgon är det åter dags för lite pointsräkning och träningspass.

Kul att se att det är ett gäng som vill vara med!

• nångångså...

Hej!

Hur går det för er? Jag har kommit gång ordentligt med träningen och tycker det är skitkul, men igår blev det lite snask också. Överskred därmed poinsten med kanske 3-4, men får väl försöka se det som liiite okej eller rättare sagt räkna in det som bonuspoints eftersom jag tränat både igår kväll och imorse. Blir dessutom ett styrkepass ikväll.

Ha det gott!

• nångångså...

Hallojs,

hur går det för er? Jag har inte kunnat träna på några dagar pga halsont. Riktigt trist. Helgen blev verkligen inte bra ur matsynpunkt, alldeles för mycket och med en massa vin... Men igår och i måndags har det gått okej även om jag nog överskridit pointsen lite. Idag har det gått bra plus att jag tränat. Är nu sjukt godissugen men ska försöka ägna mig åt annat och försöka ignorera det. Vad gäller vikten tror jag att jag tappat ½ kilo till (totalt 1½), men sånt kan ju komma och gå lite. Positivt är att jag fick två kommentarer under helgen om att jag såg smalare ut :) Kan ju hoppas att träningen ger resultat!

• nångångså...

Ja minskar måtten så måste ju nåt hända :)
    Kul att träningen funkar, låter superlyxigt med personlig tränare! Tänker mig att man blir extra peppad då. Vad gäller mål, tja... jag har ju blivit friad till men vi har inte bestämt datum för bröllop så klänningen (som ju hade varit ett självklart mål) är inte målet för mig. Snarare att alltid känna mig smal och snygg :)Men mina gamla jeans vill jag gärna komma i. Kan knäppa dem även nu men det väller över lite här och var och jag vet att jag när jag vägde ca 4-5 kilo mindre var supernöjd och att allt rymdes i dem, så att säga :D

Svar på tråden nån som vill hänga på?