• tici

nån som vill hänga på?

Hejsan, får jag också vara med? Jag har lite mer än 5-8 kg att gå ner till nästa år. Helst ca 20 kg fast jag har slutat att räkna kilo och tittar mest på storlekar. Har nu 42 i storlek och vill ner till 38-40 till januari. Kanske inte är omöjligt eller vad tror ni? Jag tänar 4-5 gånger i veckan varav en dag är med personlig tränare så det måste ju hända nåt nu. Äter bra mat och på regelbundna tider. Kul att kunna peppa varandra och att man inte är ensam om vilja bli av med en del kilon=)

• tici

Hejsan hur går det för er? Helgerna är värst, min blivandes mamma fyllde 50 år igår och hela bordet var dukat med godsaker, suck, men jag stod emot det mesta ja, ja det är bara att ta nya tag. Har bokat in mig med min tränare i 6 veckor nu så nu ska jag sätta igång ordentligt och hoppas på att jag har en storlek mindre till jul!

• tici

jag vet inte vad det är för fel på mig, jag kommer inte igång med träningen. Betalar dura pengar för att gå på olika pass och det enda passet jag kommer iväg på är med min personliga tränare, suck fast jag ska nog ta mig iväg ikväll så jag kommer igång. Inte händer nåt på vågen om jag inte tränar!!!!

• tici

Det går så där, det händer inte mycket på vågen men måtten minskar ju så nåt måste ju ha hänt. Tränar på och det känns riktigt bra, min tränare är jättebra som peppar och hejar på hela tiden. Men nog blir det lite för mycket gott ibland på helgerna. Ska beställa min klänning i januari, har mitt delmål tills dess och hoppas jag gått ner en storlek. Vad har ni för mål? Nyfiken...

• tici

ja, jag hoppas verkligen att jag också kommer att känna mig smal och snygg efter allt slit, klänningen är mest en morot på vägen. Min personliga tränare ser jag som en investering till mig själv, har försökt det mesta med dieter, och viktväktarna och ingenting har varit hållbart så jag hoppas verkligen att detta fungerar med att träna och äta regelbundet (man säger ju det i alla fall)

Svar på tråden nån som vill hänga på?