• JimmysVeronica

Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!

Heej!

Äntligen e vi man & fru!
    Den 27 oktober 2006 vigdes vi i värmdö kyrka.

Det var den näst bästa dagen i mitt liv ( min bästa dag var ju när sonen föddes )

Jag var sååå nervös för allt och lite till och tror ni inte att det värta hände mig!!!

precis när jag kommit upp på altaret så går min dragkedja på kjolen sönder och hela underdelen RASAR ner!!!
    Japp!!! Inför ALLA!!!
    Alla skrattade så tårarna rann och det har jag fått höra nu efteråt.... ** mina sexiga blåa string **
    ***** PINSAMMMMMMT *******

Men annars var det en underbar dag med såååå mycket glädjetårar och kärlek!!!

Vädret var med oss!!! ösregnade på morgonen och till kyrkan, slutade regna och solen sken upp precis efter vi hade sagt Ja till varandra!!
    Sen var solen framme heeela dagen!!!

**** Underbart ****

lite bilder finns på:
    www.familjeliv.se/krypin/virris/galleri.php

**** lääängtar tillbaks ****

• Svar på tråden Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!
  • NinaHq

Ha, ha! Det blir något att skratta åt när ni ser tillbaka på dagen. Lycka till med allt!

• 6Januari

Nu har jag beställt en jacka! Tack för tipset. :D

Är de stora/små i storlekarna? Ärmlägnden, hur är den?

• JimmysVeronica

6Januari

min är nästan gränsfall!!! hade önskat att armarna var längre!! tog min strl ( M ) men hade nog velat ha en L... men men!!
    Var ute på promis med sonen nyss och hade då den jackan, jättte skön & varm!

• 6Januari

jag tog en 40... brukar ha M på det mesta så vi får se om det funkar, men jag kommer hinna byta om det behövs. Den skulle komma om ca 10 dagar! :D

Jag brukar ha samma problem med armarna

• f.d. Svart brud

Hi, hi, hi... Aj då! Det blir inte alltid som man tänkt sig... Men kul att minnas!

• JimmysVeronica

Aftonbladet har kontaktat oss nu och tyckte att det var jätte kul att min kjol åkte av.... så nu ska dom göra ett repotage om oss!!! haha!!!
    Helt sjukt juh... men kul!!

• Blivande fru Sara

Hej.
    Jag hittar inte jackan på Halens hemsida.... Är jag blind? Den var jättefin, är också på jakt efter en sådan jacka.
    Förresten ska jag också ha en tvådelad klänning och min blivande är lite oroad sedan han läste om den lilla "incidenten" =)

• Marskatt

Är man orolig för såna incidenter så kan man ju alltid sy fast små tryckknappar på övre kanten av kjolen o längst ner på insidan av överdelen. Fast det är klart, om man trampar ordentligt på kjolen så lossnar den väl ändå!

• Blivande fru Sara

Tack tack! Nu har jag hittat jackan.
    Bra tips det där med att sätta små tryckknappar också!

• Älsketofsan

JimmysVeronica

vad hände med Aftonbladet - berätta mer! när kommer repotaget?

• JimmysVeronica

Älsketofsan

dom kontaktade mig via mail och frågade om vi var intresserade att ställa upp i ett bröllops repotag! Så vi tänkte ju att det e en kul grej så självklart!!

vet inte exakt när det ska publisers men tror att det e nästa vecka... dom skulle återkomma!!

Svar på tråden Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!