Inlägg från: Nemo nisi mors |Visa alla inlägg
  • Nemo nisi mors

Bröllop i oktober 2007

Nu har jag shoppat igen!!! Nätet är farligt

Manchettknappar till min pappa och best man + ett par spindlar till svärfar i julklapp. 500kr ink frakt. Snart får jag starta en shopping blogg. Vad tycker ni?

Pappa: www.cuffsncollars.co.uk/search_shop.asp&cat=0&price=0%2C99998

Best man (jobbar med bilar): www.cuffsncollars.co.uk/products.asp

Svärfar (har en tarantella som husdjur): www.cuffsncollars.co.uk/products.asp

• Nemo nisi mors

Vi har hyrt Balkåkra folketshus. Billigt men ingen personal. Mina föräldrar höll sin bröllopsfest där oxå så det är lite roligt.

Hade värsta mardrömmen i natt dock. Alla kom in i lokalen och satte sig, var knäptysta och hade jätte tråkigt. Borden hade svarta pappersdukar och det var dukat med papperstalrikar, Ingen var glad, ingen mingla och alla var lättde när jag sa åt den att de lika gärna kunde gå hem.

Någon mer än jag som haft en och annan "bröllopsmardröm"

• Nemo nisi mors

jenbp

Stressa inte. Jag har inget annat för mig nästan just nu än att planera och shoppa på nätet. Jobbar säsong så nu blir det bara ett par jobbdagar i månaden fram tills April/Maj.

När ni kan plnera i sommarvärme och semester tider jobbar jag häcken av mig (fast roligt är det).

• Nemo nisi mors

Ja nu stressar jag igen men

www.weddingbee.com/ har lagt ut en del bilder ang höstbröllop. Jättefina buketter. Det är Miss Plum som skriver. Tryck på read more så kommer alla bilder fram.

• Nemo nisi mors

Fick mina manchettknappar igår. De var finare än vad de såg ut på bilderna. Jättenöjd.

På lördag ska jag och mamma in till Köpenhamn och prova klänningar. Ska bli jätteroligt.

• Nemo nisi mors

Puffar lite. Någon mer som bestämt sig för Oktober?

PS Ska prova kläning på Lördag. Börjar bli nervös. Ska bli jätte roligt.

• Nemo nisi mors

Vilken klänning är det?

Kanske kan man sy på axelband efteråt om man känner att man inte fixar en axelbandslös? Det kan ju inte bli så dyrt hoss en sömerska.

• Nemo nisi mors

Jag gifter mig den 20 okt och klänningen jag bestälde igår har leveranstid på 5 månader så den kommer i slutet av april.

känner att det är jätteskönt att det är bestämt. Panerna blir helt plötsligt mycket roligare när den pusselbiten i drömmen kommer på plats.

Svar på tråden Bröllop i oktober 2007