• Fru Kroon

Nu är vi gifta!

Hej på er!

Visst var det helt fantastiskt att gifta sig! Vi går fortfarande runt i ett enda stort lyckorus och bara myser och tänker tillbaka på den mest fantastiska dag i våra liv.
    Här kan ni få en liten titt på några av de bilder vår underbara fotograf har tagit av oss.

www.weddingphoto.se/20061028

• Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • Fru Kroon

Ååååååå vad jag skulle vilja gifta mig igen :)

• MissJay

Vad fina ni var! Och vilken sött liten näbb...

• MissTess

Vart har ni köpt dom vinröda banden med bröllopdatumet? Hade ni dom snörade runt rispåsar?

• NinaHq

Stort grattis och lycka till! Härliga höstbilder på er.

• Fru Kroon

Banden ska det ju vara, och ja vi hade dom runt rispåsarna. Vi köpte cellofanpåsar på panduro och hjärtformatris hos calligraphen.

• MissTess

IOR1:

Har beställt ris därifrån, men ska även beställa en del andra grejer, så det var ju perfekt!
    Hur mycket behöver man tror du för ca 60 gäster?

Förresten stort grattis! Ni var så himla fina!

• Fru Kroon

Jag tror att banden är 30 cm/st och jag beställde ett band per gäst och sen beställde jag bara 1 rispåse. Det står att det ska räcka till 100 påsar. Det följer med en liten sked och jag tog 1,5 sked/påse och vi gjorde 70 st. Det ser ut som det är väldigt lite tis i varje, men tro mig man vill inte ha mer ris än så på sig :)

• Fru Kroon

MissTess när är det dags för er?

• MissTess

IOR1:

Inte fören 7 juli. Men jag försöker göra klart så mycket som möjligt innan, så man slipper stå med alla kostnader på slutet.

Tack så mycket för din hjälp!!

• aug06

Vad vackra ni var! Var det Tekla, som var kusken?

GRATTTTTIS och all lycka till er!

• Fru Kroon

Tack tack!!

Ja det var Tekla och hennes hästar som körde oss, så fina och duktiga!

• Garbo23

Jättefina bilder! Ni ser ut att ha haft en kanondag. Och jösses vilken fin bild på näbb-pojken vid biljardbordet..!

• Fru Kroon

Tack! Ja visst är han söt min lilla älskling :)

Svar på tråden Nu är vi gifta!