• pickolina

Neeej :(

Du har kanske även ökat i muskler. Muskler väger ju mer än fett... Vad jag menar är att du kanske gått upp mer på vägen än måttmässigt.

• pickolina

Jo men vad jag menar är att du kanske inte ökat ALLA de 12kg i enbart fett, utan att du även lagt på dig msukler...dvs att viktuppgånger ser "värre" ut på vågen än vad den egentligen är...

För övrigt så vet jag precis hur det känns. Jag har alltid varit smal och sedan gick jag upp 30kg på 3år... Huah... Det var inte lite knäckande!...

Försök att inte vara så elak mot dig själv bara, ta det för vad det är (så gott du kan) och lägg om livsstilen lite så är de där 12kg snart borta.

• pickolina

Jag letade oxå förut... Köpte en adidas på stadium tror jag, men sedan växte jag ur den... Då köpte jag mig en ordentlig baddräkt istället. Alltid avskytt baddräkter men måste säga att det inte finns något bättre när man motionssimmar.

• pickolina

Jag hade dessutom tur... Jag köpte baddräkten för 400:- De hade halva priset... :)

• pickolina

Eller om det inte var ännu billigare tom... Minns inte exakt kom jag just på... *s*

• pickolina

För min egen del så anv jag alltid bikini på sommaren, men för att motionssimma så föredrar jag en baddräkt helt klart. Skulle aldrig använda en "vanlig" bikini när jag simmar eller tvärtom.

• pickolina

INGEN är snygg i baddräkt. Men allvarligt, man är inte i simhallen för att se snygg ut... ;) "Riktiga" baddräkter sitter väldigt bra, de är ju liksom tillverkade för att sitta ordentligt när man simmar. Jag pratar ju inte om en vanlig baddräkt nu utan om en som är gjord för att simma i och inte att "bada och vara snygg" i... :)

• pickolina

S-T
    Kanon! Då är du ju på G nu...

Svar på tråden Neeej :(