Mars 2007
Undrade om det inte fanns någon tråd för denna månad? Eller har jag bara missat den??
Undrade om det inte fanns någon tråd för denna månad? Eller har jag bara missat den??
*puffar* Någon??
Hej hopp!
Jo då, det har funnits en sån tråd, men det var liksom inte nån aktivitet i den om vi säger så. Tror den mer eller mindre "självdött". Men jag ska också gifta mig i mars i alla fall! Den 3:e.
Tråkigt.. För det börjar ju närma sig nu.... Jag ska gifta mig den 10:e och börjar få jättenåjjan redan.
Och så kom ju den här traditionen *lägga-ut-mängder-av-pengar-på-grejer-åt-syskonbarn* ivägen helt plötsligt!!!
Du menar julen?! Vi handlar klappar åt dem vi firar med, plus min syster, hennes man o min morbror med familj. Å i år får de nog klappar från Kina allihop! För m2b åkte dit idag o har helgen fri för shopping. Förutom några timmar imorgon då han ska iväg på ett kinesiskt "barndop". Ska bli intressant att få höra sen hur de gör där!
Vi har ingen noja än så länge. Allt känns relativt lugnt skulle jag vilja påstå. Vi har dubbla restauranger/hotell bokade än så länge, tills vi hunnit kolla av dem ordentligt o det blir nog i mellandagarna. Annars är "allt" klart. Ja, förutom frisör då. "Min gamla" frisör är mammaledig just nu, men ev kan jag få henne ändå. Hoppas!
Det är egentligen inte de där "grundstenarna" i det hela (typ lokaler, kyrka, kläder m.m) som jag nojjar över, det är redan bokat och ordnat. Utan det är detaljerna!!!! dom SMÅ detaljerna....
Vår Värdinna/Tärna har nu dragit igång hela detaljplaneringsverksamheten. Och då inser jag hur mycket jag inte tänkt på än.
Fast det är klart, det kanske är bättre att vara nojjig nu och lite lugnare sen :o/
Så är det säkert! Ja, vi har ju inte så många små detaljer att ta hand om, för vi ska ha ett så litet bröllop o bara middag efteråt. Däremot lär jag nog få stora nojan när det är dags att planera vår stora sommarfest!
Men den dagen den sorgen...
hej! Jag ska också gifta mig 10:e Mars! Känner verkligen att det börjar dra ihop sig
Jag gifter mig också 10:e Mars! Börjar redan pirra i magen! Vi ska fixa färdigt inbjudningarna i helgen och skicka i väg dem på söndag är tanken...
17 mars i Karlstad gäller här.
Det viktigaste är bokat och inbjudningarna är skickade, kan inte säga att jag känner mig särskilt orolig just nu.