Aprilisar?
Fler som gifter sig i april-07??? :)
Fler som gifter sig i april-07??? :)
14 April
Hej Hopp!!
14 april för mig med....verkar vara en populär dag...
Vi firar vår 5 års dag samt 1 årig förlovningsdag (om det heter så) på vår vigseldag...
skulle inte vara nån flörtis där...men what the hell
Jag gifter mig den 14:e april. Skickade ut inbjudningarna i lördags så nu väntar jag på att gästerna ska ringa och bekräfta att de fått inbjudan. Visserligen har ett par stycken ringt men mycket vill ha mer.....
hej hej får jag också vara med på ett hörn?jag skall gifta mig den 28 april-klänningen skallpåbörjas nu i juldagarna-det skall bli helt undervart.Just nu raggar jag tre saker som ni kanske kan hjälpa mig med här?Ljusblåalöpare(hade tänkt sy av lakan9men jag vill ha matchande servetter som går i någotsånär samma brytning-sedan är ja på jakt efter toalettpapper inom rimliga pris sättningar eller vitt med blåa hjärtan har köpt näsdukar som är detta.
Morgans brud!
Klart du får vara med, riktigt kul att någon kickar lite liv i tråden. Var länge sedan jag såg. Kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem. Men god jul på dig i alla fall och välkommen hit
tack tack-imorgon skall jag och min svärmor handla tyg till klänningen saqmt till min tärna
Hej!
Här vill jag vara med! Vi gifter oss 21 april. Vi har hastigt bestämt oss för att byta datum från 6 oktober till detta nu, så det är liite brådis med planeringen!
Ska prova klänning om en vecka och får då förlita mig på sortimenet i butiken, hinner inte beställa hem i rätt modell annars. Sen ska inbjudningar göras, ringar beställas mm mm. Men det ska nog gå! Feststället är även platsen för vigseln o den är bokad.
Vårt största problem är hur vi ska lösa med sång under vigseln. Vi känner ingen som kan sjunga o det finns inga instrument på plats. Hur gör man?
twentyfirstofapril
Välkommen hit
Hmm.. ja du det var ju ett problem. Det finns ingen musikskola i närheten som kanske har elever som skulle kunna tycka det var kul o ställa upp? Alternativt skola med musiklinje.
_Cinderella_
JO, vi har faktiskt en gymnasieskola med inriktning på sång o musik, min syrra känner några som går där. Får höra mig för. Men vad säger ni om att spela ingångsmusik från en cd-skiva? Töntigt lr OK?
vi kommer spela utgångsmusiken på CD så absolut inte.. om det passar er bäst så go for it
korten skickas nu i veckan-vi kommer att ha en gospel kör som kommer sjunga utgångsmusiken och det kommer att vra oh happy day-jag är så glad att detta blir av och att de kommer vara med-det blir pampigt!!!sedan har jag köpt färdigt de mesta av dekorationerna nu-blev så glad när jag fick jotex reakatalog för då fixk jag ett kanon pris på ett litet mer genomskinligt tyg i bklått som jag skall sy löpare av. klänningen skall påbörjas nu i veckan-spännande!sedan satt jag coh försökte klura ihop en bra men ändå billig gåva till gästerna-vi ville ha choklad med ex våra namn på-men detta var ju svindyrt.Så jag gick till mitt favorit ställe panduro hobby-köpte en bokstavsform så vi kommer att "gjuta" egen choklad i mörk,ljus oc vit choklad med våra initialer så att säga MLW-låter det inte coolt!!!
Vad har ni andra hittat på med för skoj?
förresten en fråga till jag skall gifta mig i malmö var skall ni andra gifta er?
Vi gifter oss i Vikingstad utanför Linköping på en Herrgård. Det är så underbart vackert där *myser*
Vi beställer inbjudningskorten i kväll.. vad kul det ska bli
Vi gifter oss på Södermalm i Stockholm :) Fler?
Pga. dålig aktivitet i trådarna för mars o april brudar så slog vi ihop oss till en tråd. Du är hjärtligt välkommen dit
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2017389.html
(Och nej vi gifter oss inte i Stockholm utan i Vikinstad utanför Linköping)