• aprilbrud2007

Aprilisar?

Fler som gifter sig i april-07??? :)

• Svar på tråden Aprilisar?
  • B2B 07

Hej Hopp!!

14 april för mig med....verkar vara en populär dag...
    Vi firar vår 5 års dag samt 1 årig förlovningsdag (om det heter så) på vår vigseldag...

• B2B 07

skulle inte vara nån flörtis där...men what the hell

• ingelia

Jag gifter mig den 14:e april. Skickade ut inbjudningarna i lördags så nu väntar jag på att gästerna ska ringa och bekräfta att de fått inbjudan. Visserligen har ett par stycken ringt men mycket vill ha mer.....

• Morgans brud!

hej hej får jag också vara med på ett hörn?jag skall gifta mig den 28 april-klänningen skallpåbörjas nu i juldagarna-det skall bli helt undervart.Just nu raggar jag tre saker som ni kanske kan hjälpa mig med här?Ljusblåalöpare(hade tänkt sy av lakan9men jag vill ha matchande servetter som går i någotsånär samma brytning-sedan är ja på jakt efter toalettpapper inom rimliga pris sättningar eller vitt med blåa hjärtan har köpt näsdukar som är detta.

• Fru Cinderella

Morgans brud!

Klart du får vara med, riktigt kul att någon kickar lite liv i tråden. Var länge sedan jag såg. Kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem. Men god jul på dig i alla fall och välkommen hit

• Morgans brud!

tack tack-imorgon skall jag och min svärmor handla tyg till klänningen saqmt till min tärna

• twentyfirstofapril

Hej!
    Här vill jag vara med! Vi gifter oss 21 april. Vi har hastigt bestämt oss för att byta datum från 6 oktober till detta nu, så det är liite brådis med planeringen!

Ska prova klänning om en vecka och får då förlita mig på sortimenet i butiken, hinner inte beställa hem i rätt modell annars. Sen ska inbjudningar göras, ringar beställas mm mm. Men det ska nog gå! Feststället är även platsen för vigseln o den är bokad.

Vårt största problem är hur vi ska lösa med sång under vigseln. Vi känner ingen som kan sjunga o det finns inga instrument på plats. Hur gör man?

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Välkommen hit

Hmm.. ja du det var ju ett problem. Det finns ingen musikskola i närheten som kanske har elever som skulle kunna tycka det var kul o ställa upp? Alternativt skola med musiklinje.

• twentyfirstofapril

_Cinderella_
    JO, vi har faktiskt en gymnasieskola med inriktning på sång o musik, min syrra känner några som går där. Får höra mig för. Men vad säger ni om att spela ingångsmusik från en cd-skiva? Töntigt lr OK?

• Fru Cinderella

vi kommer spela utgångsmusiken på CD så absolut inte.. om det passar er bäst så go for it

• Morgans brud!

korten skickas nu i veckan-vi kommer att ha en gospel kör som kommer sjunga utgångsmusiken och det kommer att vra oh happy day-jag är så glad att detta blir av och att de kommer vara med-det blir pampigt!!!sedan har jag köpt färdigt de mesta av dekorationerna nu-blev så glad när jag fick jotex reakatalog för då fixk jag ett kanon pris på ett litet mer genomskinligt tyg i bklått som jag skall sy löpare av. klänningen skall påbörjas nu i veckan-spännande!sedan satt jag coh försökte klura ihop en bra men ändå billig gåva till gästerna-vi ville ha choklad med ex våra namn på-men detta var ju svindyrt.Så jag gick till mitt favorit ställe panduro hobby-köpte en bokstavsform så vi kommer att "gjuta" egen choklad i mörk,ljus oc vit choklad med våra initialer så att säga MLW-låter det inte coolt!!!
    Vad har ni andra hittat på med för skoj?

• Morgans brud!

förresten en fråga till jag skall gifta mig i malmö var skall ni andra gifta er?

• Fru Cinderella

Vi gifter oss i Vikingstad utanför Linköping på en Herrgård. Det är så underbart vackert där *myser*

Vi beställer inbjudningskorten i kväll.. vad kul det ska bli

• aprilbrud2007

Vi gifter oss på Södermalm i Stockholm :) Fler?

• Fru Cinderella

Pga. dålig aktivitet i trådarna för mars o april brudar så slog vi ihop oss till en tråd. Du är hjärtligt välkommen dit

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2017389.html

(Och nej vi gifter oss inte i Stockholm utan i Vikinstad utanför Linköping)

Svar på tråden Aprilisar?