Lustigt nog så känns det som vi la mest pengar på samtidigt som det mest prisvärda, vilket väl i och för sig säger rätt mycket om hur vi prioriterade och att vi skulle göra samma val i dag.
Vi avsatte en förhållandevis stor post till fotograferingen, och nu i efterhand är ju bilderna något av de få saker som man fortfarande har glädje av. Den andra "prylmässiga" prioriteringen var - och är - ringarna, även om de faktiskt blev lite billigare än vad jag hade räknat med.
Den tredje saken vi lade pengar på var festlokalen/restaurangen. Det var otroligt skönt att ha allt ordnat på ett bräde även om det kostade en slant.
Saker som kostar mer än de smakar är detaljerna som jag tror brudparet tänker på mer än gästerna och som ändå drar iväg när man lägger ihop dem. Det handlar om festprogram, blommor, dekorationer, mitt hår blev lite dyrt, manikyr (som jag faktiskt klarar lika bra själv), en tiara som jag aldrig använde, vita stay-ups och andra lyxiga men obekväma underskläder som jag inte har använt sedan dess och inte minst en massa engångskameror som gav rätt tvivelaktiga bilder (det blev rätt mycket pengar inkl. framkallning).