• mashiara

urinvägsinfektion, p-piller och mens ...

jepp, nu har jag fått urinvägsinfektion...iaf har jag symptomen.. nu till frågan.. : är det nån som vet hur länge man kan gå med urinvägsinfektion å hoppas att de ska gå om av sig själv? har haft det här sen i måndas nu...

och den andra frågan : är de någe krångel på gång om mensen klottar i 10 dar? de vill aldri sluta blöda helt å ja blir tookig.. som ni kanske märker på va ja skriver e ja ganske ung, men hoppas få råd av nån som e gammal å vis (A)

• Svar på tråden urinvägsinfektion, p-piller och mens ...
  • mashiara

och jo, de glömde ja visst... hur länge sen man börjat äta ppiller kan man börja ha oskyddat? gyn sa nämligen till mig att man ska vänta en månad eftersom man ofta glömmer i början , men hur är det egentligen?

• mashiara

tackar för svaren

Skivbaren.nu : okej, jag undrar hur de e me mina då, har yasmin... jo, jag började för två veckor sen, men stör mig lite på att inte gynekologen sa till mig hur länge det egentligen är eftersom jag inte har glömt dem en enda gång ännu,så skulle varit rolit att veta...

och pickolina: nej, faktist stod de inte i bipackssedeln, har lusläst :/

Johannaringer : jo, började tänka att det kanske kunde vara så det kan funka, men ska nog höra med gyn iaf om det fortsätter i nästa vecka :P underligt egentligen...

Svar på tråden urinvägsinfektion, p-piller och mens ...