• Diddisen

tränar och tränar men inget händer

har precis börjat träna igen och har hållt på i ca 3 veckor. jag både styrke tränar och konditions tränar.
    jag går däremot inte ner i vikt utan upp. Jag har inte ändrat mina matvanor mer än att jag försöker att inte äta godis, och dra ner på snabb maten som det tyvärr blivit lite mycket av.
    Vet ju att muskler väger mer än fett, men lite borde jag väl ändå gå ner.

• Svar på tråden tränar och tränar men inget händer
  • Diddisen

Lena+Mattias=sant

okej men det är ju alltid kul när det syns på vågen oxå. Men jag får göra som du säger och börja mäta mej istället.

• Diddisen

pickolina

Tack var skönt att höra att det är helt normalt. Vet att jag har dåligt tålamod men men. Jag ska fortsätta som vanligt och stå ut. Förhoppningasvis ger det ju resultat nån gång.

• Diddisen

kanske världens dumaste fråga men skit samma.
    När man mäter sej runt midjan gör man det över naveln eller?
    har rätt breda höfter så mäter jag längre ner så blir det jättemkt och över så är jag ju mkt smalare. Hoppas någon fattar vad jag menar. Vilket är rätt mått?

• Diddisen

pickolina

Tack ska genast mäta mej och anteckna ner så jag kan kolla om några veckor ska bli så roligt..

• Diddisen

Pyssetroll
    det blir alltså över naveln ungefär?
    får nog mäta om mej då.

• Diddisen

Flummig

Men jag ser resultata redan och jag känner ju att mina kläder hänger lite lösare. men vågen står helt still. Men som sagt musklerna väger ju mer än fettet.

• Diddisen

måste bara få berätta att jag fortfarande inte har gått ner nåt alls. Men jag har försvunnit 2 cm runt midjan. så det syns att jag har blivit smalare.
    Jag är super glad.

Svar på tråden tränar och tränar men inget händer