Summan av allt fortsätter
hej tjejer, det var ett tag sen jag skrev här. Har haft mkt att göra men har kikat in här da och da.
ang fotoalbum...först igar mailade jag iväg vilka bilder vi vill ha i var bok som fotografen ska trycka med bröllopsbilder. Det var ju ofantligt manga bilder och jag gick igenom dem varje dag för att jag trodde att jag skulle hitta bättre än vad jag hittat tidigare..ren plaga.
Sen har jag det här roliga med tackkort.. Ohh vilken mardröm alltsa!
När jag ska hämtat bilderna pa framkallning sa har dem satt en ful vit ram pa langsidorna av bilden.. (jag har beställt bilderna genom nätet). Det ville jag absolut inte ha, men dagen efter var de sa snälla att de tryckte ut 100 nya till mig! :)
Hemma hade jag tänkt att börja verkstan, och det är ju saaa jobbigt med pyssel igen. Jag är trött pa det! Papper som fastnar i skrivaren och blir alldeles kladdiga av bläck, rosetter att knyta (sidenbanden tar slut) och embossing att stämpla...och sa tar glittret slut!! ahh... :[
Jag hade tänkt att fa iväg dessa miljoner tackkort innan bröllopsresan och vi reser faktiskt om ca 1 vecka! :)
Sa härligt! Vi har en underbar hytt och det ska bli sa skönt med sol.
Lapienette, var Bond bra? Jag och min man hade tänkt att se den idag!