Hej tjejer,
en rapport fran LA, dar jag forsoker med verkligehetsflykt nagra dagar till....
Jag har an sa lange lyckats undvika Rodeo Drive, fragan ar hur lange till det gar... hyrbilen forsoker konstant slita sig ur min kontroll vid ratten nar jag narmar mig dom kvarteren!!!
Idag har jag varit pa ett shoppingcenter dar jag shoppad Victoria Secret tills dess att verkligheten slog mig och jag kom pa hur bortkastat det ar att kopa sexiga underklader som nybliven ofrivillig singel....
Pratar enhel del med han som var nagra timmar ifran att bli min akta make!! Helt absurt. Vi har faktiskt till och med gjort ett forsok att reda upp allt tills for nagon vecka sedan. Usch, usch det har tagit enhel del pa krafterna. Vi reste faktiskt pa den planerade brollopsresan till S.Afrika och pratade som vanner. Ganska sjukt men kanns bra da manga fragor blev besvarade.
Ibland tror jag mig varit beredd att forlata men i arlighetens namn sa vet jag inte.... Dessutom tror jag att han faktiskt har gatt vidare mer an vad jag gjort. Tyvarr. Man vill ju alltid sjalv vara den som ligger steget fore men det ar jag nog inte i detta fall.
Lapinette: Flyttlasset har redan anlant i Nice, har dock inte borjat att packa upp annu. Min mamma kommer fran Sverige till Nice nasta vecka for att hjalpa mig att packa upp. Jattesynd att Du inte bor kvar i regionen, da hade vi ju kunnat ses!!
Kommer att bli inressant att se hur jag skall fa in allt mitt bohag (las: mestadels klader och skor )i den redan inredda "semestervaningen". Funderar pa att forsoka hitta laderkoffertar att ha som dekoration/forvaring i vardagsrummet da sovrummet inte kan rymma fler garderober. Kvar aterstar ocksa att losa upp det finansiella da jag forhoppningsvis kan kopa min fd. sambos andel men maste saklart ta nya lan och gora om hela proceduren med den franska notarien.
Sa har Ni vagarna forbi rivieran i sommar sa kan jag garna bjuda pa ett glas rose.
Kommer nog forvisso att sakna London men den staden finns ju alltid kvar. Har en kostig kansla av att jag nog kommer att bo dar igen en dag....
Nej, livet ar lite markligt just nu. varje gang jag gar in har pa BT sa far jag lite mer "go" och torkar tararna da jag blir sa hiskeligt forbaskad pa honom hur han kunde sticka pa brollopsdagen.
Till helgen skall jag resa med min vaninna jag besoker och hennes sambo till San Fransisco pa en stor fest som dom ar inviterade pa sedan lange. Skall bli trevligt.
Imorgon skall jag nog gora en morgon a la Californien, ta pa en tracksuit, joggingskor, stora solglasogon, inhandla en kaffe pa Starbucks sedan ar man klar att ga ner pa promenaden i Sankta Monica och knuffas med dom andra promenerande damerna!!!