• Izunia

Summan av allt fortsätter

Det är viktigt det du säger G för det är lätt glömt i allt annat skit.. Jag retar mig precis som du men just när man befinner sig i andra länder runt om i världen sa känns sverige rätt sa bra och väldigt tryggt. Problemet är nog att det kan bli för tryggt i sverige därför manga förlitar sig pa systemet istället för sig själv.

Nu är jag varlhungrig, har nästan packat färdigt..och ska nu fa lite slingor gjorda..:)

• Izunia

ahh da har man akt skidor hela dagen och det var faktiskt riktigt bra!! Solen stralar och det var jätteskönt! Ingen snö i dalen dock, men i backarna var det inga problem. Lite isigt pa sina ställen men jag trodde faktiskt det skulle vara värre.

Jag flög ordentligt idag...(mitt utanför en restaurang) da backen bara "tog slut" mitt frasmför mig! :) Jag bet mig i läppen och började blöda... :( men jagh ar iaf inte brutit nagra ben!

Vi hörs om nagra dagar igen..!

Förresten..jag har blivit kallad till intervju!!

• Izunia

hej igen damer!

Da är man tillbaka i vardagen och tvättar.. ;) känns lite trist att vara hemme igen faktiskt..

Maste förbereda mig inför min intervju imorgon! Jag börjar bli skitnervös!!

G, jag läste traden..jag har ju mina egna asikter.......

• Izunia

lapinette det var snö i backarna och mkt sol!!! Helt underbart..tills det började regna...nästan allt försvann.. Men denna vecka ska det bara snöa snöa snöa!!

• Izunia

jag haller med lapinette...jag menar..diet eller inte... man maste lära sig att hela världen inte anpassas efter en själv och nagon gang maste man väl se när andra människor äter!? eller??? annars kan man ju lika gärna lasa in sig i källaren för resten av livet. ÄT det du ska INNAN bröllopet och be att fa specialmat pa mottagningen. Är det problematiskt?!

• Izunia

oohhh jag köpte skitsnygga solbrillor i Zürich i mandags!! :D

Jag hittade dem när jag var pa väg ner och det var dessutom 30% rabatt...men av nan anledning (kanske cash??) funkade inte mitt kort... Sur som jag var fick jag aka till österrike utan solglasögon. Det värsta är ju att designer solglasögon är typ 1000 lappen billigare där!

Pa väg hem hoppades jag verkligen pa att dem skulle finnas kvar och det fanns dem! 50% rabatterade ocksa!! :D

Sa nu är jag ägare av ett par stooora svarta Versace med gnistrande "diamanter"! Just the way I like it!! :)

• Izunia

heeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag har precis kommit hem fran min intervju...Det var sa nervöst och vi var typ 10 st i gruppen. Efterat kändes allt ganska bra. Man vet ju inte riktigt hur det gatt om man inte haft personlig intervju. De skulle höra av sig om man gick vidare eller ej inom 1 vecka.

Jag var 1 av 300 av 1000 ansökande...

Och jag har redan fatt mail!!! Jag gick vidare till nästa intervju!! :D :D
    Känner mig ganska stolt faktiskt! Det är väldigt manga led man maste igen bara... Hoppas jag tar mig igen spraktestet (engelska sa det borde vara lätt) och personliga intervjun där dem kommer att grilla mig....
    Sedan är det bara en 3 veckors utbildning ocksa... :)

• Izunia

Tack! ;) Känns väldigt upplyftande det här. Jag har slutat förvänta mig. Men nu far jag nog lägga i en växel!

• Izunia

tack alla! Det känns ganska bra faktiskt. Haller pa att boka in spraktestet vara nu. Men det hoppas jag inte blir nagra problem. Sedan är det bara en intervju kvar.. vad omständigt det ska vara men jag antar att dem maste harda..

Idag är en san där konstig dag där allt gar fel...har redan försovit mig och nästan missat min doktorstid ocksa!

• Izunia

nu ska jag iväg pa mitt andra test.. jag är inte sa jättenervös..än! :)

Svar på tråden Summan av allt fortsätter