Hur många Haninge brudar finns här?
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
hittar ingen sökfunktion på deras sida.. och som alal nadra så har dom juh inte nummerord så det tar en stund att gå igenom alla.
Näe,jag kunde ju inte se iaf,den var slut överallt:?
ok,sorry, gå in på "woman" och sedan "find your shoe" om du har ork och lust
www.scorett.se/artikel.asp&tblUgruppId=7 testa denna så hoppas jag det funkar!!
Åh,riktigt snygg!*vill själv ha*
visst är den, så nöjd! har ringt och lagt undan i skärholmen
....finns i Haninge på scorett i st 37 38 39 om du är intresserad tyvärr är jag storfotad och behöver st 40 i denna 39 brukar funka
Näe,jag har typ 36,och ibland är även dom för stora:(Barnstorlek suck:(
Så du har väl lika svårt som jag att hitta skor,både 36,och 40 är ju storlekar som är svåra att få tag i Grrr
jag ska bli en fru...lääängtar :
jag har 35-26 så jag känner med dig. det finns inga fina skor att få tag på. barnskor är juh inte så himla jättefestliga alltid *ler*
sen har jag så¨grymt breda fötter så jag får sällan nr fötterna i de där trånga fina skorna. så antingen har jag ont i tårna en hel kväll för att jag trycker ner dom i finskor (lilltån kommer snart ramla av)
eller så kan jag gå runt i ett par 28 och få plats med tårna. men hälen sitter inte bak på skon utan en bra bi fram och så tappar jag skorna *ler*
jag skall gifta mig barfota så då är det lungt men det är under festen jag vill ah ett par skyssta skor mn kan dansa i
mizztigger: Känner igen mej,bara det att jag oxå har ganska smala fötter,glipar 36:an,finns lixom INGET alternativ:(.Som tur att jag iaf har hittat ett par som passar;)Denna gång!
Tur att du gifter dej barfota,så fint tycker jag:)
Hej till jag ska bli en fru.....lääängtar
Kommer gärna och fikar vilken datum var det och ligger cafe i västerhaninige eller haninge. Har skickat våra inbjudan idag är så glad.