Hur många Haninge brudar finns här?
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Men man kanske övertolkar;)
Bara det att när jag får en inbjudan så,ringer jag på en gång,och tackar ja/nej.Och verkligen uttrycker mej stort,förstod ni det där;)
Inte låter svaret hänga i luften....
Förstår att du känner dig lite sur och besviken, man vill ju att alla ska bli lika glada som man själv känner sig!
Vi skickade våra inbjudningar för 2 veckor sedan och har fått 2 svar..... om man inte räknar med föräldrar och syskon som vi ändå vet kommer, men ändå...
Juni07:Tack:)Jag försökte faktiskt mörka dagen för släkten,men dom har ringt här å tjatat om att få fira Såklart att dom får,det är ju tur att man har dom,skulle ju vara värre om ingen ville komma:(
Kul,jag var inne på Amazing en snabbis,dom har jättefina skare,tänkte hitta något till mej oxå där;)
Underkläder har jag oxå kvar,dom skulle få in nya till brudar i feb/mars på Triumph butiken haninge,så jag väntar tills dess.
Sen vad gäller maten,ska vi proväta på torsdag,hoppas på god mat:)
Trist!Man räknar med liite större reaktioner:( iaf.Tycker att det är rätt stort att gifta sig,trots att man har vart ihop lääänge och har barn.
Vart var det ni skulle ha eran fest?
tror för övrigt att det inte är så mycket att fundera på, men jag vet, man VILL att alla ska ringa samma dag....
När ni väl står där i kyrkan så kommer även de som svarade sista dagen innan osa att sitta där och det är ju det som är det viktiga...så brukar jag tänka
Vi kommer att ha vår fest i Festvillan i Trollbäcken. Har Catering som står för maten som kommer att bli byllé
vi skickar oxå imorrn... skall skriva på de sista kuverten ikväll. hoppas att dom fått in lite romantiska frimärken idag. de hade itne det på ica maxi igår allafall.
Ja,det är ju sant;)Tack för peppen!
Nu ska jag åka till mötet på jobbet.
Vi ses på SÖNDAG,kl:11,00.:)
Ha det bra tjejer,kanske"hörs" här i tråden i kväll
hahahaha.....buffé.....ska det såklart stå ibland går det lite för fort på tangenterna