Inlägg från: Billa |Visa alla inlägg
  • Billa

September 2007 Nr2!

den lilla bruden, hahaha, ja den är fin den! Fast jag kommer från Köping från början, så jag har väl den där utdragna gnälligheten!

Nu är alla mina tomtar uppe!!! Så fint!! Det enda som saknas är snö!

• Billa

Tossi, får man ha så mycke musik?!

Vi vill ha orgelmusik, har inte frågat honom än, men vi ska!

Har du spelat flöjt?! Tufft! Jag har spelat flöjt i typ 13 år nu!
    Ska precis köpa en ny!! Wiiii!!!

• Billa

Ja, vi ska väl ta kontakt med organisten i januari typ! Älskar orgelmusik! Bland annat!
    Man behöver ju inte ha en hel konsert i kyrkan, man ska ju orka stå upp hela tiden oxå!

Jag ska köpa en Altus 907 ! Har haft en sån hemma å provat över helgen! Innan så har jag min Yamaha skolflöjt! Den har jobbat på bra i 12 år, så nu är det dags för byte! Kommer ha kvar den dock, för utomhusspelningar med orkestern då det kan vara dåligt väder!

• Billa

Hehehe, ja man får nog träna på att stå å se allvarlig ut! Jag är sååå nervös för att jag kommer börja asgarva när prästen pratar om viktiga saker! Jag har en tendens att skratta vid underliga tillfällen!

Jupp, munstycke i silver å resten är försilvrat nickelkropp. Såg att din är silverplatinerad...vad är skillnaden?!

• Billa

Hehehe, jag kommer nog fånle hela den dagen!

• Billa

Hej lottentotten! Var ligger Tjörn? Har nog inte hört talas om det innan!

• Billa

Jag gillar den översta mest! Den hade snyggare kjol tycker jag! Men man måste gå på magkänsla när det gäller klänning!!

Har nyss kommit hem från en BT-träff! Vad skulle man göra utan BT?!?! Hehehe!!!!

• Billa

Det är lugnt! Ta dig " firheten " du! hehehe!! *mobbas lite*

• Billa

Min klänning är klaar!! Den ska bara skeppas över hit nu! Kommer få den i början på nästa år!! Wiiiiii!!! Såååååå spännande!!

Sen ska syrran köpa ett tyg som matchar med min klänning! Hon ska sy sin tärnklänning själv!

• Billa

Välkommen grkens! Jag tar mig friheten att skriva in dig på listan!

1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg

8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
    lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
    grekens, rastaborgsslott, ekerö

15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
    Tossi, Vinköls kyrka, Skara

22:a ;den lilla bruden, Älvsjö

29:de september mys, kvarsebo kyrka, norrköping

Svar på tråden September 2007 Nr2!