September 2007 Nr2!
September mys, det vore sött! Lite skoj oxå! Men är inte skog erat tema?! *funderar*
September mys, det vore sött! Lite skoj oxå! Men är inte skog erat tema?! *funderar*
September mys; Det trodde jag ni hade!! Hehehe!! Löv idén va skojjig! Det måste jag skriva upp! Typ täcka kanterna med choklad löv! Vi ska ha en mandelfri tårta pga alergiker!
MrsMe; Hehehe! Vi gifter oss alla i början på hösten! Tror nog många av oss tar med oss lite höst på bröllopet!
Rönnbär är ju jättefint! *skriver upp*
Vi har oranga inbjudningar!
Jag va oxå ute vid våran kyrka i september förra året å hösten va på väg då! Det va lite gula löv! Lite lagom lixom! Hehehe!
Vi har musik som "tema" , fast vi har det inte på allt, utan bara på några ställen, typ inbjudningar , festprogram och tårta!
7 månader kvar!!!
Karin.A Jupp, noter på inbjudningarna!
Visst ska du med på v-ås BT-träffen?! Jag kan ta med dom då!
Lägger naturligtvis upp bild oxå så ni andra oxå får se!
Finns det hjärterum finns det stjärterum !! Välkommen fru i september !
TigerLinn; Håller tummarna! Berätta när du vet!
Här är våran gigantiska lista!!
Det är bara att skriva in er!
1:a ;
Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
polacad, en liten kyrka i Transylvanien
brud 070901, farstena kyrka
Caby, Trollhättans Kyrka, Trollhättan
Draken81, Kaga kyrka, Linköping
Ölandstok, Qvarnaslätt, Nybro
september 07, Raus Kyrka, Helsingborg
Louise14, Strängnäs Domkyrka, Strängnäs
8:de ;
lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
grekens, rastaborgsslott, ekerö
Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg
annaomartin,Jäts nya kyrka, Växjö
Mazarinen (utanför GBG)
brud007, Tillberga kyrkan, Västerås.
Brud 8/9-07, Salems kyrka, Stockholm
15:de ;
Billa, Barkarökyrka, Västerås
Tossi, Vinköls kyrka, Skara
Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka
Zollan, St Mikaels kyrkan
lillawi, Bromma kyrka, Stockholm
22:a ;
den lilla bruden, Älvsjö
Höstbrud -07, S:t Eriks kyrka Sollentuna
munter, Vaxholms kyrka, Vaxholm
Eriks tjej, Kulla kappel, Eksjö
29:de
september mys, kvarsebo kyrka, norrköping
puzzis, hagshult kyrka, Skillingaryd
Jämtlandstaus,rådhuset, Östersund
CHP, sjövik
Mrs Me, Seglora kyrka Skansen, Stockholm
TigerLinn, å va kul!! Grattis!! Så när blir det då!?
Ooooo! Nu har jag betalat tullen för min klänning! Så i slutet på denna vecka eller början på nästa så har jag den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bridalmarket på ebay! Skickade en bild till dom å så har dom gjort den! Ska bli spännande å se om den ser ut som jag vill! Å om den passar!
Hallå!
Min klänning har lämnat tullen! Så antagligen så får jag den imorrn!! Ska bli ohyggligt spännande!
Annars då, det som är närmast är att kolla adresser och göra klart inbjudningarna, och fixa det sista med catering! Det är ju så spännande! Förstår inte att det faktiskt håller på å hända! Våra bröllop!
Fast vi har problem med efternamn! Kan inte bestämma oss! Vi gillar våra efternamn och ingen vill ha dubbla! Men vi kollar bakåt i familjehistoren och ser vad det finns för namn där!
Min klänning har kommit! Den är såååå tuff!! Gillar den skarpt! Längre släp än vad jag förväntade mig dock, så det blir spännande att hantera! Hehehe!! Ska öva mig att föra mig i underkjolen! Typ sitta, gå på toa å så! Blir ett äventyr! Ev. så sätter jag in kateter och står hela dagen och kvällen! Hehehehe!!
Länkar till bild!
www.familjeliv.se/hem/bagarberta/galleri.php
Tack! Är så nöjd!!
MochM , Vart ska ni på bröllops resa?!
Nu längtar jag bara tills jag kan åka upp till sthlm å köpa skor!!