• Svar på tråden September 2007 Nr2!
  • lillawi

vårbrud2008: Beklagar förresten verkligen. Hoppas bröllopet innebär en liten möjlighet att mitt i sorgen skingra tankar och skapa hopp inför framtiden.

lillawi

• Tossi

vårbrud2008, jag har också tänkt att beställa därifrån men har inte kommit till skott än. Du får hemskt gärna berätta hur reslutatet blir!

• vårbrud2008

Jag lovar att skicka bilder på min klänning när den kommer. Ska bli spännande.

• Höstbrud-07

Vi har också bokat det som behöver bokas nu (kyrka, lokal, hårsalong, fotograf och bröllopsresa) så det är ju lågsäsong för konkret fixande. Däremot tittar jag mycket på klänningar på nätet och jag letar material till festprogram och sånt. Vi har börjat skriva beskrivningar på varje gäst till festprogrammet, samla adresser, leta musik till vigseln och festen och många andra sådana småsaker som tar tid att få ihop och man kan hålla på med under lång tid. Många sådana beslut behöver ju få spånas på länge och mogna så det är skönt att börja i tid.

Känner att jag måste ta tag i att börja prova klänningar senast i april, men drar ut på det då jag så gärna vill gå ner lite i vikt och se om träning förändrr figuren (läs armarna) något...

• Billa

Hallå!
    Min klänning har lämnat tullen! Så antagligen så får jag den imorrn!! Ska bli ohyggligt spännande!
    Annars då, det som är närmast är att kolla adresser och göra klart inbjudningarna, och fixa det sista med catering! Det är ju så spännande! Förstår inte att det faktiskt håller på å hända! Våra bröllop!
    Fast vi har problem med efternamn! Kan inte bestämma oss! Vi gillar våra efternamn och ingen vill ha dubbla! Men vi kollar bakåt i familjehistoren och ser vad det finns för namn där!

• Eriks tjej

Hej allihopa! Var och pratade med dem på "våran" festlokal idag, och insåg plötsligt att allt börjar bli väldigt verkligt nu. Hade nog inte riktigt insett det innan... De vill veta definitivt hus många gäster det blir innan midsommar, så då måste vi skicka ut inbjudningarna i början på maj. Kanske dax att börja med dem snart. Har hela tiden tänkt att vi är ute i god tid, men nu känns det tvärtom istället. Men visst är det kul att planera!

• September mys

osa innan midsommar oj det var tidigt för ett september bröllop

• MochM

Hej brudar!

Är också en septemberbrud, den 29:e gifter vi oss i Skanörs Kyrka. Roligt att läsa om allas planer. Hoppas det får plats en till på tråden?

• September mys

alla är välkomna

vi har samma datum, hur kommer det sig att ni valde det?

• TigerLinn

jag e inte så insatt vad snakcar vi om???

Svar på tråden September 2007 Nr2!