Inlägg från: Nemo nisi mors |Visa alla inlägg
  • Nemo nisi mors

Träffades ni på ett ovanligt sätt?

Jag träffade min m2b på ett ute ställe. Vi dansa, prata lite och så lång var väll allt normalt. En stund efter vi träffats börja jag känna mig lite yr (nej jag var inte full) och börjar gå mot toaletten. Plötsligt slocknar allt och vaknar av och till av att flera försöker lyfta mig. Hade fått ett blodsocker fall och svimmat. Efter att vakterna förflyttat mig till lugn vrå och jag börjat piggna till känner jag att någon håller mig i handen. Tittar till höger och där sitter han. Finkänsliga jag som blev förvånad av att han inte sprungit sin väg (för det hade jag gjort) sa - Är du kvar?

-klart jag är sa han. Efter det följde han med hem för att se så jag kom hem ordentligt. När jag gjorde mig i ordning på toaletten använde han mina kylskåpsmagneter och skrev: får jag stanna här hos dig?

Det fick han och vi pratade med varandra nästan hela natten (han var den perfekta gentlemannen) .

Roliga var att båda var där av en slump och det var dessutom mitt ex (som då varit mitt ex i 7 mån) som körde mig dit.

Svar på tråden Träffades ni på ett ovanligt sätt?