Träffades ni på ett ovanligt sätt?
hej... våran historia började med att jag satt hemma i min lägenhet några mil söder om umeå och surfade via mobilen. skrev ett Lajv på lunarstorm någonting i stil med "någon i umeå trakterna som vill prata" då svarade balnd annat min m2b detta var kvällen den 17 januari och vi mailade lite till sist frågade han om han fick ringa. visst tänkte jag. han ringde den 20 januari och vi pratade typ 4 timmar han var trevlig och allt :) vi bestämmde att vi skulle träffas dagen efter och han skulle ringa mig när han vaknade. jag ignorerade alla samtal under dagen. jag tyckte han verkar trevlig å så men visste inte om jag vågade träffa någon främmande vi hade ju hagamanne som spang lös då.
till sist tig jag mod till mig svarade när han ringde och han hämtade upp mig vi åkte till umeå och åt på max för oss var de starka känslor rätt fort det tråkiga var att jag skulle ju flytta ca 2 veckor senare 50 mil norr ut. vi bestämde oss för att bara vara vänner. men vi kunde inte ha den relationen känslorna var för starka och efter många krokiga vägar blev de vi den 7 april samma år.
nyfiken på detta finns fler detaljer... mig kan du kontakte på min mail.
linn_63@hotmail.com