Träffades ni på ett ovanligt sätt?
Jag och min sambo (ännu inte gift) träffades tre år innan vi blev tillsammans. Jag jobbade 2001 extra på Coop Forums kundtjänst i Skövde och stängde affären. Min sambo jobbade då som securitas vakt och skulle stänga butiken. När han kom in och såg mig först gången blev han kär. Han flörtade med mig direkt och jag hade dock en pojkvän så jag låtsades som inget. När han gick därifrån så sa han till sina jobbar kompisar att han träffat en jätte fin tjej som han ville ha till flickvän. Varje gång han kom så blev jag så nervös och han försökte imponera på olika sätt. Han frågade på fyllan en gång om vi skulle fika men jag var ju upptagen och sa nej, ändå fantiserade jag om honom. Jag brukade försöka räkna ut vilka dagar han skulle komma och försökte se snygg ut. Han kollade upp mitt regnr på bilen, som tyvärr var pappas och han nämnde det för mig, hade memorerat uppgifterna. Gulligt. Sommaren tog slut och han åkte utomlands och vi sågs inte. Sommaren efter fortsatte vi som förut och jag förstod inte varför han gjorde mig så nervös. Jag blev alldeles varm men fattade ändå inte varför det skulle betyda något annat än att jag blev generad över hans intresse. Sommaren 2003 kom han in med en tjej och då föll polleten ner. Jag blev så ledsen och besviken och kände att han borde vara min. Vi träffades ute någon dag senare och vi skulle precis kyssas när vi blev störda. Jag fick hans telefonnummer men kunde inte läsa numret. Han var tillsammans med tjejen men ville göra slut och jag höll precis på att avsluta min relation. Jag ringde någon dag senare till alla nummer jag kunde tro att det var, men hittade honom inte. Efter det brukade jag kolla efter honom på stan och lite överallt, men vi träffades inte. Ett halvår senare så sa jag till mig själv att träffar jag inte honom i dag så måste jag släppa honom. Samma dag hade han gjort slut med sin tjej och låg och tänkte på mig. Vi träffades ute, kysstes och jag blev nervös och tänkte att jag inte skulle ringa honom. På vägen till taxin såg vi en man falla och slå i bakhuvudet. Vi försökte stoppa hans blödning och väntade på ambulansen. Jag kände otrolig samhörighet med honom då och en vecka senare gick vi på date. Han sov över och gick aldrig hem.
Om det vore något så finns jag här och kan lämna ev kontaktuppgifter