• Tizzeltazz

Träffades ni på ett ovanligt sätt?

inte så udda kanske men en lång resa?
    när jag var nyss fyllda 15 år träffade jag en kille på nätet jag blev tillsammans med men det tog slut för att hon blev tillsammans med en tjeje jag kände (sådär), några år senare var jag och tittade på den tjejens sida på lunarstorm och såg att hon fått gbinlägg av någon som kallade sig Bastet, eftersom jag gillar egyptisk mytologi/historia tog jag kontakt me henne och vi blev kompisar. hon bodde med sin kille och dennes barndomsvän - min blivande man ^^,

och då är vi framme vid 2001 fast då flyttade jag till norge med mitt ex (hade ännu inte träffat m2b, bara hört nån kommentar om honom), 2002 upptog jag och tjejkompisen kontakten och 2003 bodde jag hos dem över sommaren...och blev väldigt intresserad av m2b men trodde han had tjej och han tänkte jag var upptagen... låång historia kort så var det på tjejkompisens födelsedagsfest det äntligen gick upp för oss att den andra var intresserad också! ^^,
    16e sept i år firade vi ett år, 16 sept-07 går inbjudningarna ut och 16e sept-08 gifter vi oss. (vilket vi bestämde 16 feb i år)

PS gissa om vi både blev förvånade över hur vi hade lyckats gå runt och tråna efter varandra så länge...! ^^,

• Tizzeltazz

...och ursäkta alla stavfel... ^^,

Svar på tråden Träffades ni på ett ovanligt sätt?