Bröllopshemsidan är klar!
I alla fall nästan...lite smålir kvar...men det duger att titta på nu :)
Kolla gärna!
stinatheresochniklas.weddingannouncer.com/
I alla fall nästan...lite smålir kvar...men det duger att titta på nu :)
Kolla gärna!
stinatheresochniklas.weddingannouncer.com/
Grattis! Vad fina ni var! :)
Jättefint!!!!!!
Grattis till bröllopet and all the best wishes for the future !!!!
Grattis! Vad fina ni var och ni ser jättelyckliga ut!
Jag måste få ställa en massa frågor
Gifte ni er i Själevads kyrka? Vi ska gifta oss där nästa sommar nämligen.
Var hade ni bröllopsfesten? Hade ni den vid kanotcentralen eller tog ni bara korten där?
Vilken präst hade ni? Var han/hon bra?
Vem hade gjort tårtan?
Vem hade gjort din brudbukett?
Vem hade gjort din frisyr och smink?
Bor inte i Övik men ska gifta mig där då sambon kommer därifrån, och jag vill ha alla tips jag kan få!
Avslutar med ett jättegrattis igen!
Ni var riktigt fina..
Tack tack!! :)
övik070714: Tack så mycket! Vi är väldigt lyckliga också! :)
Va roligt att du ska gifta dig i Övik! Vars är du ifrån själv? Själevad är ju sååå fin kyrka! Jag ska försöka svara på dina frågor! :)
Gifte ni er i Själevads kyrka? Vi ska gifta oss där nästa sommar nämligen.
Ja, det gjorde vi!
Var hade ni bröllopsfesten? Hade ni den vid kanotcentralen eller tog ni bara korten där?
Vi tog bara korten vid kanotcentralen innan vigseln, jättebra plats då man får kyrkan i bakgrunden! :) Bröllopsfesten hade vi på Nävertjäls Bygdegård!
Vilken präst hade ni? Var han/hon bra?
Vi hade en präst från Stockholm, en vän till familjen. Hon är jättebra! Men det finns säkert många bra präster här i Övik också!
Vem hade gjort tårtan?
Edmarks Finbageri hade gjort den. Jag blev jättenöjd och det var jättegod! Och inte farligt dyr! Hon är jätteduktig där och hon gör den som man vill!
Vem hade gjort din brudbukett?
Blomman i Själevad hade gjort den, känner en av dom som jobbar där. Dom är verkligen jätteduktiga! Den blev så fin!
Vem hade gjort din frisyr och smink?
Frisyren hade en kompis till mig gjort som är frisör. Och sminket gjorde jag på MUS, väldigt trevliga och duktiga är dom där!
Vill du veta något mer så är det bara att fråga!Det är bara roligt! :)
Åhh ni var verkligen urtjusiga. Fina bilder var det också kul att få kolla :)
Gud så fin sida och jättefina bilder!
S&N
Tack för alla svar
Vi har en tråd för Västernorrlandsbrudar, du får gärna göra oss sällskap där!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m1960409.html
Jag kommer från Stockholm och vi bor där nere, men vi åker upp till Övik så ofta vi kan och jag bara älskar att vara där! Å när jag såg kyrkan för första gången så sa jag: OM vi gifter oss ska vi gifta oss i den här kyrkan o nu efter 9 år är det snart dags!
Vi funderade faktiskt på just Nävertjäls Bygdegård, men tyckte till slut att den ligger lite för långt bort, speciellt eftersom många gäster kommer komma här nerifrån, så vi valde FVs klubbhus på Varvsberget istället Lokalen är ju mkt dyrare men det är ju närmare ..
Vilken fotograf hade ni förresten? Var det en proffessionell eller var det en bekant?
Kika gärna in i tråden för Västernorrlands brudar !!
Tackar!! :D
övik070714:
Va roligt med en västernorrlandtråd :)
Ja, Nävertjäl ligger ju en bit ifrån stan, men många på vårat bröllop kommer härifrån så då tyckte vi inte det gjorde nått. FV:s klubbhus tänkte vi faktiskt också på ett tag ;) Finare utsikt får man leta efter! :)
Alla korten som var på hemsidan har min syster och en kompis tagit. Men vi tog kort hos en fotograf också, fast bara några stycken.
Ses kanske på andra tråden då också! :)
Grattis grattis & Lycka till i framtiden...