• Svar på tråden Bröllopshemsidan är klar!
  • S&N

Tack tack!! :)

övik070714: Tack så mycket! Vi är väldigt lyckliga också! :)

Va roligt att du ska gifta dig i Övik! Vars är du ifrån själv? Själevad är ju sååå fin kyrka! Jag ska försöka svara på dina frågor! :)

Gifte ni er i Själevads kyrka? Vi ska gifta oss där nästa sommar nämligen.

Ja, det gjorde vi!

Var hade ni bröllopsfesten? Hade ni den vid kanotcentralen eller tog ni bara korten där?

Vi tog bara korten vid kanotcentralen innan vigseln, jättebra plats då man får kyrkan i bakgrunden! :) Bröllopsfesten hade vi på Nävertjäls Bygdegård!

Vilken präst hade ni? Var han/hon bra?

Vi hade en präst från Stockholm, en vän till familjen. Hon är jättebra! Men det finns säkert många bra präster här i Övik också!

Vem hade gjort tårtan?

Edmarks Finbageri hade gjort den. Jag blev jättenöjd och det var jättegod! Och inte farligt dyr! Hon är jätteduktig där och hon gör den som man vill!

Vem hade gjort din brudbukett?

Blomman i Själevad hade gjort den, känner en av dom som jobbar där. Dom är verkligen jätteduktiga! Den blev så fin!

Vem hade gjort din frisyr och smink?

Frisyren hade en kompis till mig gjort som är frisör. Och sminket gjorde jag på MUS, väldigt trevliga och duktiga är dom där!

Vill du veta något mer så är det bara att fråga!Det är bara roligt! :)

• S&N

Tackar!! :D

övik070714:
    Va roligt med en västernorrlandtråd :)

Ja, Nävertjäl ligger ju en bit ifrån stan, men många på vårat bröllop kommer härifrån så då tyckte vi inte det gjorde nått. FV:s klubbhus tänkte vi faktiskt också på ett tag ;) Finare utsikt får man leta efter! :)

Alla korten som var på hemsidan har min syster och en kompis tagit. Men vi tog kort hos en fotograf också, fast bara några stycken.

Ses kanske på andra tråden då också! :)

• S&N

okt2006: Tack så mycket! :) Är bara jag som heter det i hela Sverige...om ingen liten bebis fått det namnet nu.. :D

Blivande fru Byström: Tack!! Ja...vet inte om jag kommer ihåg exakta priser, men jag tror 1800kr var grundpriset. Sen 300kr extra om man ville ha blå rummet öppet, vi hade buffén där och sen betalade vi 300kr till tror jag för att vi ville ha hela fredagen på oss innan och förbereda. Annars är det från kl 17 tror jag. De som städade var där till runt 12 på söndagen...vet inte hur länge man får ha den!

• S&N

Förresten, okt2006, blev du också fru nu i oktober? :)

• S&N

InaHjärtarAdam: Tack!! :D Det är en KIK tvådelad klänning :) Jag älskar den!! Men nu ska den säljas...

• S&N

Veckan innan då! Grattis själv får jag då säga! :) Vart gifte ni er?

• S&N

okt2006: Ja vi hade höstväder och sol! Sen blev det regn så vi hade tur...jaha i uppsala! :)Men det är inte så fel med gröna gräsmattor heller :)

TigerLinn: Nämen hej :) Tack! Bröllopstorget är jättbra när man planerar bröllop, kul att du också hittat hit! :)

Svar på tråden Bröllopshemsidan är klar!