Bröllopshemsidan är klar!
I alla fall nästan...lite smålir kvar...men det duger att titta på nu :)
Kolla gärna!
stinatheresochniklas.weddingannouncer.com/
I alla fall nästan...lite smålir kvar...men det duger att titta på nu :)
Kolla gärna!
stinatheresochniklas.weddingannouncer.com/
Jättefina bilder, grattis! Och vilket underbart namn du har Stina-Theres!
otroligt vackert!!! du jag har e fråga hur mycket kostade det att hyra näver tjäl och hur länge var ni där?
okt2006: Tack så mycket! :) Är bara jag som heter det i hela Sverige...om ingen liten bebis fått det namnet nu.. :D
Blivande fru Byström: Tack!! Ja...vet inte om jag kommer ihåg exakta priser, men jag tror 1800kr var grundpriset. Sen 300kr extra om man ville ha blå rummet öppet, vi hade buffén där och sen betalade vi 300kr till tror jag för att vi ville ha hela fredagen på oss innan och förbereda. Annars är det från kl 17 tror jag. De som städade var där till runt 12 på söndagen...vet inte hur länge man får ha den!
Förresten, okt2006, blev du också fru nu i oktober? :)
ååååh vad fina ni var! får man fråga vad det är för klänning?
InaHjärtarAdam: Tack!! :D Det är en KIK tvådelad klänning :) Jag älskar den!! Men nu ska den säljas...
S&N: jajamen! Du med?
Jaa 14 okt!! :D
7 okt för oss. Det var underbart!
Veckan innan då! Grattis själv får jag då säga! :) Vart gifte ni er?
Utanför Uppsala, Dalby heter det. Hade ni turen att uppleva härliga höstlöv? Här i Uppsala var det alldeles grönt tyvärr...
fin tråd du har stinga-therese... i september blir de min tur :D
okt2006: Ja vi hade höstväder och sol! Sen blev det regn så vi hade tur...jaha i uppsala! :)Men det är inte så fel med gröna gräsmattor heller :)
TigerLinn: Nämen hej :) Tack! Bröllopstorget är jättbra när man planerar bröllop, kul att du också hittat hit! :)
S&N: jo denna sida e toppen :) hittade hit redan innan han friade e en kul sida.. :) så hur ede med er`? du e ju alltid upptagen på msn jue. kram
Vad vackra ni var!! Hoppas ni hade en helt oförglömlig dag! Jag börjar bli lite smått nervös redan nu :) vi gifter oss midsommarafton, 22/6-07.
Kika gärna in på vår sida också om ni vill :D
jeanetteochanton.weddingannouncer.com
åh, vilken vacker brud du var.
körde lite samma stil som du, iaf med håret o slöjan..
http://_tottis_.fotogalleriet.se