• Pomodoro

Gar upp i vikt av jobbet

Hej alla kloka tjejer har pa BT. Nan som kan ge mig lite rad?
    Det ar nu ca 7 manader tills vi gifter oss och jag vill verkligen inte vara tjock da. Mitt problem ar mitt jobb. Jag jobbar ofta sent och hinner aldig trana trots att jag alskar mitt gym. Jag tar med mig nyttig mat och ater den under dagen,det ar pa kvallarna som det gar snett. Vid 19-tiden blir jag hungrig igen och for att kunna halla koncentrationen gar jag till kiosken har pa jobbet och det enda de har att erbjuda ar kakor,mackor, chips och godis, som jag inte ens kanner for. Sa kommer jag hem vid 9-10 och ater middag alldeles for sent. Jag har gatt upp fran ca 65kg (jag ar 1,72)som jag trivdes med till ca 75 pa tva ar. De tva ar jag har jobbat har.
    Hjalp!!

• Svar på tråden Gar upp i vikt av jobbet
  • Pomodoro

Just det: Malet ar alltsa att ga ned till 65 igen. Hinner man det pa 7 manader? Jag har alltid atit nyttigt och rort pa mig innan, men nu har jag helt enkelt inte tid. Ar helt utkord efter 11 timmars arbetsdag, men langtar verkligen efter fysisk aktivitet...

• Pomodoro

Jag cyklar till och fran jobbet, det ar ca en mil om dagen. Jag skulle ju kunna ta med mig typ morotter eller en sallad att ata pa kvallen istallet for att ata sent nar jag kommer hem...

• Pomodoro

Ellte:
    Na, det ar klart att ingen annan bestammer vad jag ater...

• Pomodoro

Lily:
    Jag haller verkligen med dig om att man nog har de ratta egenskaperna som kravs for att ga ned i vikt. Viktvaktarna har en bra installning till det har med viktnedgang och ar en av de fa dieterna som ger en langsiktig losning. Jag har faktiskt tagit med mig mat istallet for att kopa har (det ar ju mcyket godare!)och har slutat med choklad som jag varit lite beroende av. Jag har nog gatt ned lite grann redan. Jag alskar att ga till gymmet, och jag gar, cyklar och simmar mycket. Vi ater valdigt nyttigt, det ar nog mest mitt godisbehov som ar boven...
    Tack for ditt stod och tips!

Svar på tråden Gar upp i vikt av jobbet