Inlägg från: Daphne |Visa alla inlägg
  • Daphne

21 juli 2007

Bokat och bestämt:

Kyrka
    Lokal
    Hotell för bröllopsnatten
    Bröllopsklänningen
    skor (bruden)
    tärna
    marsalk
    solister och sånger
    hur ringarna ska se ut
    gärstlistan
    Gjort upp en preliminär budget

Och det är så långt vi hunnit än. Vi bor också ca 60 mil från där vi ska gifta oss.
    Vi har även börjat skissa på hur inbjudningarna ska se ut.

Vi gifter oss den 21:a juli i Mariefred

• Daphne

När har ni tänkt skicka inbjudningarna?

• Daphne

Jo har sett att en del ska skicka ut till alla hjärtans dag och funderar också på det pga semestern och gäster som har lång resväg.
    Kul att du bokat det. Jag vet ännu inte om jag ska fixa sånt själv. Min faster kanske ska fixa mitt håt och smink.
    Vad kostar frisyr o smink vet du det?

• Daphne

Heleneli

Men det låter ju bra :) då vet du vad du ska ta tag i sen när du väl gör det ;)
    Har också en del saker jag tänker på :)
    Vart ska ni gifta er?

• Daphne

Heleneli

Aha så det är på det viset :)
    Hihi själv har jag problem med vad jag ska ha i håret. Har gjort sex olika tiaror och en hårblomma. Fast om du har fyra buketter i handen samtidigt så kanske jag kan ha sex tiaror och en hårblomma samtidigt ;)

Va? bor ni alla i Umeå och ska ha bröllopet i Stockholm? (ca 60 mil) ;)

Eller vi ska ha det i Mariefred.

• Daphne

Heleneli

Jo visst har jag gjort sex tiaror till o med på en o samma eftermiddag, Men det kanske säger en del om vilken kvalite det är på dem ;)

Om det är någon som vill se tiarorna finna de här:
    karinochpeter.weddingannouncer.com/photoalbums-20540.html

Duchess

21/7 är verkligen et super bra datum och dessutom så ska det vara strålande solsken heela dagen lång i hela landet ;)

• Daphne

liesje

Åhh tack så mycket :D

Det vet jag inte än. Jag tycker att det är så himla kul att göra. Ska sätta mig strax och tillverka fler tänkte jag :)

• Daphne

Heleneli

Tackar bockar o bugar :D

Börjar oror mig lite för inbjudningarna.. vi tänkte ju skicka ut dem runt alla hjärtans dag..vet inte hur de ska se ut än..
    Är det någon som har ganska enkla inbjudningskort?

• Daphne

Ojoj. Sitter och kämpar med mina inbjudningskort. Ja eller de går bra att göra men alla dessa adresser som man ska få tag i.. Dåligt planerat av mig som vanligt :)

• Daphne

Oj här hade det hänt mycket :)
    Vad kul att tråden verkligen har vaknat til liv och att det kommit nykomlingar :)
    Själv fixade jag ocg sambon klart alla inbjudningar igår så idag ska de postas. känns lite pirrigt men väldigt kul :)
    Här uppe i Umeå har de sportlov så sent som vecka 10 ;)

Svar på tråden 21 juli 2007