• pickolina

Slippa forkyldning etc???

Instämmer med alla övriga!

Slänger in ett tips oxå.. Jag fullkomligen älskar Palmolives Milk&Honey handtvätt. Behöver nästan aldrig smörja händerna sedan jag började med den. De är alldeles babylena.. :)

• pickolina

Varning för vitlökskapslar! Be någon annan sniffa på er.. Jag vet inte huuur många jag träffat som luktat (snällt uttryckt) vidrigt pga sina vitlökskapslar... Huah...

• pickolina

Flummig
    Det är bra.. :) Jag tror att det där beror både på personen själv och på kvaliteten på kapseln. Men man ska nog vara medveten om risken och testa på någon/några man litar på... *ler*

• pickolina

bruttan85 - Fast det rådet är ju inte direkt allmänt.. ;) Många får bättre immunförsvar när de äter p-piller. Så det är väldigt individuellt.. Tycker inte att man ska skrämma upp folk gällande p-piller, mer än vad som redan görs...

Med det sagt så respekterar jag att du vill dela med dig av just DIN erfarenhet. Tycker bara att man ska vara försiktig med att säga "sluta med p-piller" i ett läge där det inte alls är självklart att det skulle hjälpa....

• pickolina

bruttan85 - Ja det har du alldeles rätt i.. De kan ställa till med saker man inte ens kan tänka sig, tyvärr. Vad skönt att du slutat och upptäckt hur bra du mår utan! :)

Svar på tråden Slippa forkyldning etc???