• Yoni

Aaarghhh! Treårskris...

Jag vet!!!!

Aaargh! Vi blir helt otroligt sura och arga på varandra på hösten, bråkar om skit och sen blir vi sams utan att ha löst nåt vi heller!

Men i fredags satt vi där i köket efter att ha bråkat (på ett väldigt tråkigt och omoget sätt) om vad vi skulle ha till middag (Jag ville ha köttbullar och potatis, och han ville ha samma sak men med en liten förändring: pasta till köttbullarna, så j*a löjligt att ens orka bråka om) och då kom vi på att det faktiskt är just varje höst som det här händer.

Vi är inte missnöjda med varandra, egentligen, det är bara det att hösten och mörkret gör oss ledsna var för sig. Jag har dessutom alltid ångest över julen och min familj, vilket jag (passande nog) låter gå ut över min sambo.

Kan det vara Hösten liksom?

Ett nytt år som man inte vet vad det för med sig? Mörkret? Ångest över Jul/Familj/Nyår? Ett år äldre men ingenstans har man kommit?

Hoppas att det blir bättre...
    Annars kommer ju alltid våren till slut

• Yoni

Soya

Vad kostar en sån lampa?

Nä, alltså det är klart, det kan ju vara över, men om det brukar vara så på hösten men det ordnar till sig på våren så kan det ju vara något annat än att man kommit till vägens slut liksom.

Svar på tråden Aaarghhh! Treårskris...