Inlägg från: dreaming_princess |Visa alla inlägg
  • dreaming_princess

varning

jaha... här har jag lyckats få en varning. kul o vara nybörjare o göra som många andra, d v s be att maila. (ironi)

det e ju bara o gilla läget. skulle försöka skriva o förklara till "regeringen", men det var ju inte lätt. så fort jag loggat in här kom det att jag fått en varning- läste den och tryckte vidare. nu till problemet, jag hittar inte mitt ärendenr...och vet inte var jag ska finna det. är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med var jag hittar det?

• Svar på tråden varning
  • dreaming_princess

problemet var nog att jag enbart skrev: XXX maila mig och sen min adress. tror jag.
    de vet ju att de har varnat mig- men man har möjlighet att överklaga denna, men som sagt inte lätt när jag inte har mitt ärendenummer som jag måste fylla i för att kunna skicka nåt ju. o jag bara undrar som sagt var jag skulle hitta den infon.

• dreaming_princess

jag tror ju inte jag blir bötfälld. men det känns obehagligt att få en varning och känna att man typ e övervakad, eller att man har sagt emot "fel" person. vad jag fattar som så är det ju flera häröver som "jobbar" x:a för BT. o skulle jag bli avstängd pga något som jag inte medvetet har gjort skulle det kännas väldigt obehagligt. och självklart inte bra reklam för BT heller. nä, man är liten emot internet känns det som...
    lite intressant att ingen kan hjälpa mig med min enkla fråga heller- men att dela ut varning går bra. jag skulle fortfarande vilja veta hur jag får fram mitt ärendenr som försvann så fort!

Svar på tråden varning