• burken

pms ... denna hemska bergochdalbana!!! hjälp...

Hmm, vet inte om man vågar berätta detta, men jag hörde på radion en gång, typ i Christer P3 För övrigt ett roligt program att lyssna på, hur som helst, en kvinna där köpte fiskleveroljekapslar på zoo och knaprade och det skulle visst vara suveränt bra. Jag vart så förvånad så jag var tvungen att maila till dem och fråga igen, och fick samma svar. Fast det är klart, man måste väl kunna köpa fiskleverolja på apotekt, känns väl lite fel att knapra nåt som är till för hundar.

Har inte testat själv, men har egentligen samma problem som du, alltså ett sjuhelvetes humör 7 dagar i månaden cirka, för att inte prata om all mat och godis som man verkligen bara måste stoppa isig, vilket bara skapar ångest eftersom man kämpar och kämpar med vikten.

Lycka till med vad du nu än kan få för bra tips som du vågar prova. Skriv gärna och berätta hur det verkar. Funderar själv på att testa nåt, förresten när jag tänker efter köpte ju jag ett tag brustabletter på hälsokosten, förbränningsbrus tror jag det hette men det innehöll iallafall järn som egentligen skall kunna ta bort sötsug. Det funkade iallafall på matbiten just över mensperioden.

Svar på tråden pms ... denna hemska bergochdalbana!!! hjälp...