• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • studenten75

Kul att jag inte är själv att kämpa med nutrilett/naturdiet. Visst kan vi hjälpa varandra fast vi inte använder samma märke.

Jag planerar också att gå på ren kur i en månad och sedan börja träna, jag tycker att det är svårt att träna nu när jag är så överviktig. Mitt mål är att gå ner 10kg under en månad. Går det bra och jag orklar kanske jag kommer att fortsätta någon vecka till.

Får jag fråga dig hur mycket du vill gå ner?

• studenten75

Då måste jag börja att promenera, jag vill gå ner så mycket som möjlig är så trött på att vara överviktig.
    Tack för tipset.

Hur har det gått för dig idag?
    Nu har jag jätte ont i huvudet, men jag måste klara av det här, jag vill inte vara tjock resten av mitt liv.

• studenten75

Hej bruttan85!
    Tack för tipset, men att räkna kalorier kan också leda till ätstörningar, det är inte den ända eller bästa metoden. Det finns måga olika metoder och för mig passar pulver diet bäst.

Lyckligt gift
    Hur går det för dig?
    För mig går det bra, men jag känner mig trött, ska gå ut och gå på kvällen.

• studenten75

Hej
    Måste tyvärr meddela att det inte har gått bra för mig nutrilett. Jag börjar tycka att det är så äckligt att det inte går att dricka längre.
    Hoppas att det går bra för er andra.
    Lycka till

Svar på tråden NUTRILETT