• alexaa

NUTRILETT

hej alla

jag har ränkt börja emd naturdiet.. e inte överviktig..men har ca 5 kg ja vill gå ner.. tror ni de funkar för mig?? Tänkte byta ut ett eller två mål till att börja med

• alexaa

ja tycker me de e såå äckligt.. valde naturdiets kaffelatte.. den smakar inte latte kan ja säga..fy

• alexaa

Jag dricker naturdiet..e inte gott direkt. men de funkar. Jag klunkar halva glaset åt gången så funkar de=)hihih

idag har de gått bra med min antning.. bara dryckit natudiet och ätit en sallad hittils.. ikväll blir de naturdiet och keso

hur går de för er?

• alexaa

idag e 3e dagen med naturdiet.. idag har jag hittlls fått i mig:
    frukost: naturdiet dricka
    lunch: kött och sallad
    kvällsmat:naturdiet dricka + klementin

får väl ta en till dricka sen..annars får ja ju i mig för lite..

• alexaa

burken: va ja som hade ätit de du ansåg va förlite.. och som du ser hade ja skrivit till att ja nog fick ta en shake till för annars blir de förlite.. just so you know=)

• alexaa

ja de e nog sant.. ja blir lite besatt av de tännker att nu vill ja gå ner så mkt som möjligt. Har eg itne så mkt o gå ner, e inte alls överviktig..men men vill man upnå sitt mål får man lida pin=)haha

Någon som vet hur mkt man går ner om man minskar sitt kaloriintag från 1800 (som e vad jag ska äta för att behålla vikten) till ca 1000??

• alexaa

Tici:
    de går faktisk bra!! Börjar bli riktigt godissugen bara..e min 6e dag med naturdiet idag!
    Ska väga mig på tisdag..får se om de har hänt ngt=)

Går de bra för dig??

Några bra tips på kalorisnåla mellanmål, luncher, middagar??

• alexaa

tici: jag har inte såmkt o gå ner.. ca 5 kg bara!! Så jag byter ut 2 mål om dagen och äter vanligt, men nyttigt resten! Försöker hålla mig omkring 1000 kcal om dagen..e ganska lite men ja vill ha snabba resultat=)hihih

keso e ju gott!! Ngt tips på ngt mer snask liknande nyttigt??=)

De klarar du!! man får itne ge upp bara!!

• alexaa

Åh de låter ju gott! Idag har ja syndat lite.. och ätit en halv kebab i bröd.. men innan dess åt ja bara havregrynsröt.. har jobbat natt så har inte hunnit äta mer=) Antar ja har hållit miginom ramarna för antaletkalorier jag kan äta iaf.

På tis e de vägning.. e nervös=)

lycka till alla!

• alexaa

rapporterar bara tt ja nu tvingar mig själv ut o gå.. fast ja VERKLIGEN inte vill.. SUCK

men men..vill man bli fin får man lida pin heter de ju...

• alexaa

bruttan 85: ja brukar tycka de e skönt att gå, menidag regnade o blåste de=)hihi

Brukar träna aerobic mkt som ja älskar men de börjar nte förräns den 15e.då smäller de=)

• alexaa

Hej alla

idag har ja vägt mig efter första veckan med nutrilett och nyttigmat.

-1,5 kg!! Jag e så nöjd... hade hoppats på 1 kg men de blev ju bättre=)hihi

• alexaa

Hej alla

börjar tröttna på naturdiet nu...räkar kalorier oxå så byter ut drycker mot havregrynsgröt på morgonen oxå.. jag pallar inte dricka de mer!! Men ska försöka komma in i de igen..

E såå sugen på chips.. tänke ta några smaksatta riskakor ist.. e ju ite bttre iaf..

hoppas de går bättre för er

Svar på tråden NUTRILETT