• heaven

NUTRILETT

Hej!
    Började min kur idag, känns ok.
    Ni som kör detta, äter ni inget annat eller kombinerar ni med fruk för att få lite tuggmotstånd.
    Hur mycket kan man gå ner om man kör 10-14 dagar? har ca 15 kilo övervikt.

• heaven

hej !
    Såg idag att på Netto kostade en kartong 150 kr och ready to drink 12 kr styck.
    Willys sålde nu för 169 kr, så idag ska jag inhandla när det är erbjudande.
    Tänkte köra fram till 20:de jan, sen ska jag på 30-års fest, så jag hoppas att jag har tappat några kilon till dess.

• heaven

Godmorgon!
    Nu är man inne på sitt andra dygn, och måste säga att bara för att man klarade första dygnet så är man ännu mer peppad av att inte misslyckas.
    Jag ska verkligen fixa dessa 7 dagar till en början.
    Hur går det för er andra?

• heaven

Hej!
    Är inne på min 4:de dag och det känns riktigt bra.
    Har inte ställt mig på vågen ännu, tänkte kolla på måndag när det gått en vecka.

• heaven

Hej!
    hur går det för er kämpar ??????
    Någon som har uppnått resultat?

• heaven

Hej !
    Det tror jag absolut att du klarar.
    Det är jätteduktig som spinnar upptill.
    Jag går på helt ren kur och då rekommenderar de att man inte ska gå på allt för jobbiga pass.
    Har du vägt dig ännu ?

• heaven

Hej!
    På måndag har jag hållt på i en vecka.
    Jag har faktiskt ställt mig på vågen idag och jippi 3kg ner och det har inte gått en vecka.
    Plus att jag fick röda veckan igår, och då brukar jag gå upp ett kilo så förmådligen är der 4kg ner,men så har jag enbart levt på Nutrilett.
    Är så lyclig så jag funderar på att köra en vecka till.
    Hur går det för er andra ?

• heaven

Hej!
    Jag håller mina tummar för dig.
    Det är verkligen en härlig kick, när det ger resultat och det är det som får en att forsätta.
    so keep on working!!!

• heaven

Hej!
    körde en vecka ren kur och vägde mig igår och resultatet var -3,5kg vilket jag är supernöjd med.
    Denna vecka tänkte jag leva på lätter lunch och resten nutrilett.
    Så då är det bara att köra på, min fasa är att vi ska på 30-års fest på lördag, men det får man ta.

• heaven

Hej!
    Har börjat på ren kur igen.
    Helgen blev en possitiv med onyttig helg.
    Vi skulle vara på 30-års fest i lördags och gissa, det blev bröllop och hela kalaset ingen visste något så det var jätteroligt.
    Och ännu en rolig nyhet är att jag skulle hämta min brudklänning i lördag och jag fick köpa en storlek mindre för den jag hade beställt var för stor, snacka om lycklig.

• heaven

Hej!
    Hur går det för er där ute ?
    Själv har jag börjat äta middag en gång dagen och tar nutrilett resten.
    Vågen har gått under 70 kilos sträcket så jag är jättenöjd, än så länge känns det som jag skulle kunna leva så här ett tag till.
    Brätta gäran ni andra om ni uppnått resultat.

• heaven

Hej!
    Även om jag bara byter ut ett mål, så minskar min vikt också fast inte lika snabbt,men man måste ju försöka gå till mer normala förhållanden.
    Jag tycker det funkar jättebra.
    Är nöjd om jag går ner ca 5 kilo till bröllopet äger rum 5 Maj så det ska jag nog klara.

• heaven

Hej !
    Hur går det för er ?
    Själv har jag gått från 76kg till 68.5kg är helnöjd.
    Började 8 Januari, först en ren kur på en vecka sen har jag blandat lite.
    Det har både varit bröllop och fester med pizza och allt möjligt så jag är supernöjd.
    Brätta gärna ni andra hur det går.

• heaven

Hej!
    Ja man måste säga att det känns skönt.
    Jag har en ca 8 kg kvar, men kommit en bra bit på vägen.
    Sen tog jag det stora steget och köpte en klänning som först passade och sen ändrade jag mig en storlek, för jag skulle banne i mig lyckas så nu finns ingen annat än att kämpa.
    klänningen kostade dock 6000kr, så tusan om jag inte skulle få använda den.
    Bra jobbat alla andra, visst känns det skönt?

Svar på tråden NUTRILETT