• Snowsee

NUTRILETT

Hej!
    Tänkte att jag hoppas på här om det är okej? Har börjat med Naturdiet och druckit/ätit det sen den 3/1. Kör inte en ren kur utan äter det 3 ggr om dagen och sen mkt grönsaker, frukt och vatten, och ngn lagad middag ibland. Jag väger idag 69 kg och är 164 cm. men vill ner minst 10 kg, gärna 15, innan sommaren. Tror ni att det kan gå? Kör dessutom spinning 3-4 ggr i veckan och prommenerar i stort sett varje dag, ca 45 min.

Skulle verkligen behöva lite peppning...

• Snowsee

Hoppar skulle det ju stå och inte hoppas...

• Snowsee

Heaven;

Jag gillar spinning, det är individuellt men ändå i grupp så att man får den peppning som man behöver.
    Har inte vägt mig än, vi har igen våg hemma för tillfället, men tänkte åka hem till föräldrarna och väga mig på söndag. Det känns dock som att det har hänt en del, känner mig inte lika tung i kroppen. Men det kan ju bara vara inbillning.
    Hur går det för dig? Hur länge har du hållit på? Hur länge ska du hålla på?

• Snowsee

Hej!

Grattis Heaven, va kul! Ska hem till föräldrarna och väga mig i morgon. Så håll tummarna för mig!

Det känns som att jag gått ner men svårt att avgöra... =)

• Snowsee

Hej alla!
    Ikväll gjorde jag första vägningen. 2,5 kg på 1,5 veckas naturdiet och då kör jag inte ren kur! Har dessutom precis haft röda veckan. Så jag är nöjd... Nu ska jag verkligen fortsätta! =)

• Snowsee

Välkommen hit Sussibell...

Nu är jag nyss hemkommen från ett medelpass med spinnig, känns bra. Har tänkt att köra tre pass till denna veckan. Torsd, fred och söndag. Har dock börjat ny kurs idag på universitetet med långa och många dagar på schemat men jag hoppas att jag kan hålla det ändå.

From idag kör jag en helt ren kur med naturdiet denna veckan för att se om det gör större skillnad än förra veckan. Men är ändå nöjd med - 2,5 kg med tankte på att jag inte körde ren kur förra veckan + att jag hade min röda vecka då.

Hur går det för er andra?

• Snowsee

Hej!

Har kört helt ren kur Naturdiet i två dagar nu. Ska köra till fredag har jag tänkt och sen ev synda lite i helgen. Sambon ska åka iväg till McD. och köpa mat till sig och undrade om jag vill följa med men det vågar jag nog inte. Är rädd att jag faller för frestelserna och det vill jag inte.

Mätte förresten midjan i morse och upptäckte att jag minskat 5 cm på en vecka så det är jag verkligen supernöjd med! Det får mig att vilja fortsätta.

Imorn bär det av ut i skogen med kursen så jag hoppas på en del motion då.

Hoppas det går bra för er andra också!

• Snowsee

Hej!
    Efter fem dagars ren Naturdietkur började jag igår äta "vanlig mat" till lunch eller middag. Ska dock fortfarande dricka naturdiet minst en gång per dag. Vägde mig i går och hade gått ner ytterligare. Så nu är det -4 kg på två veckor. Det är jag nöjd med!

Hoppas att det kommer fortsätta att minska på vågen framöver. Har upptäckt att jag snart måste köpa nya byxor och göra nya hål i skärpen för det sitter nästan inte uppe längre...

Snacka om motiverande!

• Snowsee

Hej heaven och grrattis till minskningen!

För mig går det bra, har gått ner 5 kg på 3,5 vecka men sen ungefär 2 veckor så äter jag bara naturdiet 1-2 ggr/dag och vanlig mat resten. Har ju dock ändrat om mina kostvanor rätt mkt och motionerar mkt mer så vågen fortsätter neråt!

• Snowsee

Grattis heaven!

Jag började den 6 jan med Naturdiet och jag gått ner från 71,8 till 63,8! Körde först en veckas ren kur och sen har jag blandat och syndat.. Är jättenöjd men har fortfarande ca 7 kg jag vill bli av med.

Svar på tråden NUTRILETT