• Sussibell

NUTRILETT

Hej! Hoppar på här jag med om det är ok? Jag har kört med Nutrilett nu i en vecka, har bara ätit/druckit nutrilett. Började förra fredagen. När jag vägde mig i fredags morse hade jag gått ner 4 kg på en vecka, hälften är nog vatten, men ändå!

Första dagarna var rätt jobbigt, men sedan rullade det på. Nu kör jag nutrilett frukost, mellanmål och lunch, sedan lätt middag på kvällen. Tycker att ni är superduktiga alla som orkar, det är inte helt lätt, men det finns mycket som motiverar.

• Sussibell

Hej! Nu har jag kört nutrilett morgon, lunch och sedan nyttig mat på kvällen. Första veckan körde jag som sagt ren kur; -4 kg. Förra veckan gick jag ner 1 kg.

Roligast var när jag mätte min midja, hade minskat 10 cm på två och en halv vecka! Helt absurt. Men det är det som peppar mig mest, läste en hemsk artikel om diabetes och det fick mig att bestämma mig, jag ska INTE bli sjuk. Ok, kul att bli snygg och smal med, men sjuk; nej tack! Går ut och går på lunchen, tar en nutrilett innan eller efter.

Till Ljuvligt, jag kör choklad. Har läst att vissa tycker det är svinäckligt, jag håller inte med! visst, det smakar väl inte marabou mjölkchoklad direkt, men jag tycker jag ändå att det är rätt gott!

Svar på tråden NUTRILETT