• Pärlhönan

NUTRILETT

Hur fixar ni det? Har testat nutrilett idag, men tycker att det bara smakar pulver. Har då testat mixa i färska bär, juice osv. Skitäckligt ju:(

• Pärlhönan

Nu har jag kommit på, hur jag ska slippa pulversmaken.
    Jag har skogsbärsmaken, den blandar jag med färslpressadjuice, istället för vatten och mixar i hallon= typ smootie.

Funkar eftersom jag bara byter ut ett mål om dagen;)

• Pärlhönan

Jag har testat med brämhults? färsk pressad juice, än så länge bara med blodapelsin.

Har testat med lika delar vatten och juice, men godast är bara juice. Tror att vanlig apelsin juice blir lika gott, då den färsk pressade blir lite dyr i längden. Men jag ska testa fler kombinationer, så jag kan rapportera;)

• Pärlhönan

Har testat att frysa min "smootie" nu. Det smaka mumma det;)

Ska testa vidare med andra juice sorter i morgon

• Pärlhönan

Visst gör det, testar i dag att blanda apelsin, morotsjuice med nutrilett och det funkar oxå:D

• Pärlhönan

Undra om exotisk juice är gott ihop med skogssmak???? Kanske om man mixar i lite jordgubbar. hmmm, det blir till att testa när juice är slut hemma igen:D

• Pärlhönan

Nutrilett skogsbär, juice, blåbär var också gott. Nu är det ju inga problem att dricka det:D

• Pärlhönan

LindaK
    Japp, har testat det med, men bara med färsk pressad juice, då det smakar mer än juice på koncentrat. Så färsk pressad juice + nutrilett är också gott

• Pärlhönan

Morotsjuice + nutrilett= Rekomenderas inte. (Man kan inte vara hur sunt som helst;) )

• Pärlhönan

KÖr heller inte på ren kur o utan juicen går det inte att dricka. Men man får ju ialla fall i sig lte mer vitaminer;)

Svar på tråden NUTRILETT