• FruÖlandstok

NUTRILETT

Hm, funderar själv på att kickstarta med detta men jag vet i fasen.. jag är gourmet och är rädd för att jag bara kommer tycka att det smakar skit..

iofs är barsen helt okej.. kanske ska satsa på dom istället..

• FruÖlandstok

åh bra idé Pärlhönan.. jag satt och funderade på det igår.. det måste gå å mixa lite mer än den normala "blandningen"

• FruÖlandstok

hm.. jag måste fråga.. (kanske har missat) späder ni med mer än 2dl vätska? jag testade pulvret å blä fy fasen.. jag fick inte i mig det.. blandade då med mjölk iofs..

nackdelen är ju dock att man får i sig 500kalorier extra per dag om man blandar med 2dl juice/påse istället för vatten.. =( om man nu enbart kör på nutrilett..

• FruÖlandstok

ah.. jag ger juicen ett försök =)

man får ju fortfarande i sig mindre kalorier.. jag har ett par månader på mig också.. tänkte bara "kickstarta" men det borde jag räknat ut med backdelen att det inte funkade för mig.. jag å pulver *skaka på huvudet*

• FruÖlandstok

klurifax
    hur smakar modifast? har hört att det är "gott".. frågan är vad man jämför med kanske ;)

• FruÖlandstok

Mia.Maria
    Gud vilket bra tips.. tack så hemkst mkt.. nu har jag beställt smakprov.. så får vi se.. jag behöver något som är så enkelt som möjligt just nu känner jag.. pluggar heltid och arbetar deltid å planerar bröllop.. orkar inte ens tänka på vad man ska äta till mat också.. kan vara en bra kickstart.. dom hade himla bra information på hemsidan också,,

Svar på tråden NUTRILETT